Archief - 6600GT: verschillen in merken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

humpus

Legacy Member
Ik heb mijn 6600GT al besteld (en nog altyd nie gekrege :sad: ) maar ik was zo es aant kijke naar de prijze op o.a. hofline en tones.

Bv bij hofline heb je al een 6600GT AGP voor 217€: (Sparkle)
http://www.hofline.com/catalog/product_info.php?cPath=147_39_239&products_id=1639
-Core Clock : 500 MHz
-Memory Clock : 900 MHz

Bij tones betaal je 250€: (Leadtek)
http://www.tones.be/shop_product.php?idx=100517
Bij leadtek vind ik geen clocks

Welke merken hebben een goede kwaliteit?
Kheb ook al verschillende merken gezien met verschillende clockspeeds.
Maakt dat veel uit?

Ook bij die van leadtek staat Video In en bij die van sparkle niet. Betekent dat dat die van leadtek ook kan dienen als tv-tuner kaart?

vinteg

Legacy Member
http://www.leadtek.com/3d_graphic/winfast_a6600_gttdh_2.html

die video in wil niet zeggen dat je tv kan kijken. wat je wel kan doen is een videorecorder of camera erop aansluiiten om u VHS filmkes op DVD te zetten bvb. als ge er nu toch tv mee wilt bekijken sluit je een videorecorder aan om als tuner te gebruiken en dan kan je wel naar tv kijken.
die clock's maken zeer veel uit.
wel nog 1 dingetje over de leadtek speeds op de site. de speeds van de mem moet je maal 2 doen, da kopmt dus op 1000MHz

humpus

Legacy Member
die video in wil niet zeggen dat je tv kan kijken. wat je wel kan doen is een videorecorder of camera erop aansluiiten om u VHS filmkes op DVD te zetten bvb. als ge er nu toch tv mee wilt bekijken sluit je een videorecorder aan om als tuner te gebruiken en dan kan je wel naar tv kijken
ma da gaat dan alleen maar met de leadtek? Of zit het prijsverschil puur in de clocks?

vinteg

Legacy Member
da gaat me alle kaarten waar "video in" of "vivo" bijstaat
en ja prijsverschil ligt ook in de speeds, 100MHz is toch wel een mooi verschil, maar of hij de paar % beter voor die 25€ meerwaarde waard is moet jij uitmaken

humpus

Legacy Member
Toch raar da leadtek de enige is die 'video in' heeft.
Is da dan van redelijke kwaliteit? Zoek eig al ff naar een goeie tv-tuner kaart, dan zet'k wel ne ouwe video ertussen anders.

JackF

Legacy Member
De MSI heeft ook video-in en video-out (VIVO) maar is momenteel moeilijk leverbaar

pimster

Legacy Member
Wel ja kheb me de xfx eruit gepakt ...:)
wel opletten minimum 300W speel zeker ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan