DennisTheEagle
Legacy Member
Ik heb mij zojuist een gloednieuwe GeForce 6600GT aangeschaft. In de handleiding stond dat je deze gewoon in het AGP-slot moest steken en dat dan alles in orde was (uiterraard drivers niet vergeten bij het opstarten). Nadat ik de drivers installeerde en reboote kreegik dit bij de volgende startup
link
(stroom.jpg)
Nu moet er dus blijkbaar nog erges een extra kabel worde aangeslote voor meer stroom. Hier staat erges niks van in de handleiding of op de cd
Kzit hier mee nen hele bos kabels die derbij zate maar god weet waar die voor diene. Iemand enig idee?
link
(stroom.jpg)
Nu moet er dus blijkbaar nog erges een extra kabel worde aangeslote voor meer stroom. Hier staat erges niks van in de handleiding of op de cd
Kzit hier mee nen hele bos kabels die derbij zate maar god weet waar die voor diene. Iemand enig idee?
) meestal ligt die aan de uiteinde van de kaart