humpus
Legacy Member
jah gaan we weer zullen jullie denken...
Heb al gezocht naar antwoorden maar ik zit met verschillende problemen dus heb'k toch ma een nieuwe thread gestart.
Eerst m'n specs maar: AMD 3000+, Geforce 6600GT agp, epox via K8T800 mobo, 512 mb ram Apacer, 350 Watt voeding
Dus deze morgend Prolink 6600 GT gekocht, geen problemen, tot ik hem wat oc.
Het geheugen was standaard 900Mhz, dus dat heb'k al veranderd.
Nu draait 'm op 550/1050.
Geen problemen tot ik m'n pc opnieuw opstartte, toen kreeg ik al dadelijk deze melding:
Voeding niet sterk genoeg dus, nochtans is het er een van 350W maar weet niet welk merk.
In games heb ik er nog nx van gemerkt, al vond ik dat de prestaties wat ondermaats ware voor een 6600GT maar ik dacht dat dat te maken had met het feit dat'k maar 512mb ram heb.
Dus had'k et maar getest met 3Dmark05 (1.1) en m'n score is maar 1006 (oc'ed):
Normaal ligt de score van een 6600GT toch rond de 3000 op een gemiddeld systeem?
Khoop dat jullie me wat wegwijzer kunne make
Heb al gezocht naar antwoorden maar ik zit met verschillende problemen dus heb'k toch ma een nieuwe thread gestart.
Eerst m'n specs maar: AMD 3000+, Geforce 6600GT agp, epox via K8T800 mobo, 512 mb ram Apacer, 350 Watt voeding
Dus deze morgend Prolink 6600 GT gekocht, geen problemen, tot ik hem wat oc.
Het geheugen was standaard 900Mhz, dus dat heb'k al veranderd.
Nu draait 'm op 550/1050.
Geen problemen tot ik m'n pc opnieuw opstartte, toen kreeg ik al dadelijk deze melding:
Voeding niet sterk genoeg dus, nochtans is het er een van 350W maar weet niet welk merk.
In games heb ik er nog nx van gemerkt, al vond ik dat de prestaties wat ondermaats ware voor een 6600GT maar ik dacht dat dat te maken had met het feit dat'k maar 512mb ram heb.
Dus had'k et maar getest met 3Dmark05 (1.1) en m'n score is maar 1006 (oc'ed):
Normaal ligt de score van een 6600GT toch rond de 3000 op een gemiddeld systeem?
Khoop dat jullie me wat wegwijzer kunne make
wat een voeding 
