Archief - 6600GT in Agp!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pimster

Legacy Member
Ik zit ier te bolle op mijn fx 5200 maar met de nieuwe reeks games kan ik helaas niet volgen.Ze hebben me reeds aangeraden deze te kopen en niet de ATi 9800 pro 128 mb.
Nu is mijn vraag is mijn mobo compatiebel?kan ik het er op aansluiten?
Details:

Moederbord ID 12/03/2003-nVidia-nForce-6A61BSNCC-00
Moederbordnaam Soltek SL-75MRN

Front Side Bus Eigenschappen
Bus Type DEC Alpha EV6
Bus Breedte 64 bit
Werkelijke kloksnelheid 133 Mhz (DDR)
Effectieve kloksnelheid 267 Mhz
Bandbreedte 2133 MB/s

Geheugenbus-Eigenschappen
Bus Type DDR SDRAM
Bus Breedte 64 bit
Werkelijke kloksnelheid 133 Mhz (DDR)
Effectieve kloksnelheid 267 Mhz
Bandbreedte 2133 MB/s

Chipsetbus-Eigenschappen
Bus Type HyperTransport v1.0
Bus Breedte 8 bit

Moederbord Technische Informatie
CPU Sockets/Slots 1
Expansie Slots 5 PCI, 1 AGP
RAM Slots 3 DIMM
Geïntegreerde apparaten Audio, Video
Groottefactor(Form Factor) ATX
Moederbordafmeting 240 mm x 300 mm
Moederbord Chipset nForce2-IGP

Moederbordfabrikant
Firmanaam Soltek Computer Inc
Productinformatie http://www.soltek.com.tw/English/product/frame.htm
BIOS Download http://www.soltek.com.tw/English/download/index.htm

Help mij voor ik een fout bega :)
Danku!

slijpschijf

Legacy Member
pimster zei:
Ik zit ier te bolle op mijn fx 5200 maar met de nieuwe reeks games kan ik helaas niet volgen.Ze hebben me reeds aangeraden deze te kopen en niet de ATi 9800 pro 128 mb.
Nu is mijn vraag is mijn mobo compatiebel?kan ik het er op aansluiten?
Details:

Moederbord ID 12/03/2003-nVidia-nForce-6A61BSNCC-00
Moederbordnaam Soltek SL-75MRN

Front Side Bus Eigenschappen
Bus Type DEC Alpha EV6
Bus Breedte 64 bit
Werkelijke kloksnelheid 133 Mhz (DDR)
Effectieve kloksnelheid 267 Mhz
Bandbreedte 2133 MB/s

Geheugenbus-Eigenschappen
Bus Type DDR SDRAM
Bus Breedte 64 bit
Werkelijke kloksnelheid 133 Mhz (DDR)
Effectieve kloksnelheid 267 Mhz
Bandbreedte 2133 MB/s

Chipsetbus-Eigenschappen
Bus Type HyperTransport v1.0
Bus Breedte 8 bit

Moederbord Technische Informatie
CPU Sockets/Slots 1
Expansie Slots 5 PCI, 1 AGP
RAM Slots 3 DIMM
Geïntegreerde apparaten Audio, Video
Groottefactor(Form Factor) ATX
Moederbordafmeting 240 mm x 300 mm
Moederbord Chipset nForce2-IGP

Moederbordfabrikant
Firmanaam Soltek Computer Inc
Productinformatie http://www.soltek.com.tw/English/product/frame.htm
BIOS Download http://www.soltek.com.tw/English/download/index.htm

Help mij voor ik een fout bega :)
Danku!

ja, dat gaat werken :)

pimster

Legacy Member
k danku.Hebben jullie ook wat goeie info hierover is da et beste wa ik kan vastkrijgen voor 200€?

slijpschijf

Legacy Member
Davion zei:
9800PRO of iets meer 6800LE (met modkans naar NU of GT)

9800pro zou ik afraden, die heeft nu afgedaan...

6600gt is standard ongeveer evengoed als een 6800NU, dus geen 6800LE kopen.

Tenzij je die 6800LE kan modden, dus die pipelines activeren enzo, dan gaat 6800LE beter zijn dan 6600gt, maar er hangt een groot risico aan vast... Kans is klein, msi bevoorbeeld zorgt ervoor dat je die pipes niet softwarematig kan activeren, dan moogde al direct wat op uw kaart proberen solderen, en dan kunde nog pech hebben, dat die andere 8 niet werken...

dus koop maar 6600GT :)

pimster

Legacy Member
Dus ben ik een toekomstige consument van de nvidia 6600 GT?

slijpschijf

Legacy Member
pimster zei:
En ik heb ook geen speciaal voeding ding nodig?

ja, die kaart moet ook een molex hebben rechtstreeks van uw voeding :)

Hoeveel watt heeft je voeding? en van welk merk?

pimster

Legacy Member
euhm mijn voeding is standaard iets van 300 Watt

Sensoreigenschappen
Sensortype Winbond W83627HF
Sensortoegang ISA 290h

Temperaturen
Moederbord 32 °C (90 °F)
CPU 41 °C (106 °F)
Aux 36 °C (97 °F)

Koelingsventilatoren
CPU 4219 RPM

Spanningswaarde
CPU Core 1.62 V
+3.3 V 3.22 V
+5 V 5.05 V
+12 V 11.67 V
-12 V -11.95 V
-5 V -5.10 V
+5 V Standby 4.90 V
VBAT Batterij 2.93 V

Moest ik wete wat dit allemaal betekende :s

xyus89

Legacy Member
als ge de 6800LE wilt modde moette die van MSI nemen want van MSI werke alle 16 pipelines

slijpschijf

Legacy Member
xyus89 zei:
als ge de 6800LE wilt modde moette die van MSI nemen want van MSI werke alle 16 pipelines

wie heeft u dat wijsgemaakt? :wtf: :wtf:
Ge moet daar gewoon geluk bij hebben, helaas :(

Heb hier ook 6800LE gehad, en die was NIET softwarematig te modden, ik moest hardmod doen, en toen bleek dat 8 van de 16 pipes defect waren...

crossfader

Legacy Member
ik heb een antec voeding van 350 W (bluepower ofzoiets)

kan ik daarmee makkelijk een 6600 trekke aldaniet GT/LE?(16 pipelines)

men kaart is ook aan vervanging to (ati9000 pro (lol) )

Morpheus

Legacy Member
crossfader zei:
ik heb een antec voeding van 350 W (bluepower ofzoiets)

kan ik daarmee makkelijk een 6600 trekke aldaniet GT/LE?(16 pipelines)

men kaart is ook aan vervanging to (ati9000 pro (lol) )


geen probleem!

pimster

Legacy Member
en ik met mijn standaard 300W ding kan ik daar de 6600 GT agp mee bolle?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan