Archief - 65°c Amd 64 3500+?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sertu

Legacy Member
Xeon? zei:
zoals ze in de volksmond zeggen! (of toch tenminste vroeger)

MAAKT DA DE GANSEN WIJS!

:offtopic:

kom het mee lezen op mene thermaltake volcano als ik nen digitale cam had nam ik er een fotoke van.


en xeon wat zit gij te zagen ge haald 47°C stressed terwijl ge geoc'ed hebt dat doet ge ook niet zonder extra cooling. Ik heb dan tenminste wat extra fans geinstaleerd rond mijn proc maar de boxed staat er nog steeds op.

BadN

Legacy Member
nazaar zei:
badn: der staat toch dat ge uw sys gaat koelen met nen compressor?? Gaat ge voor nen chiller dan ??
idd water op 5 graden :)
ma ik ben nog ni zeker of ik de compressor permanent op deze ga zetten, kga ook es proberen of die pally'kes as ze het echt fris hebben nog ni wille meewerken (2100+)

Sacristar

Legacy Member
Web Wiper zei:
Kun je me ff verwijzen naar info om tot een goede flash te komen ... ben niet al te vertrouwd met mobo's flashen ...

mvg
Web Wiper
nForce2 guide : ja voor nen abit nf7-s rev2 maar er staan ook een paar nuttige tips voor die ge best in acht neemt voordat ge flashed. Er staat ook dr dos boot disk creator of zoiets op die site, héél handig voor als ge van een diskette wilt flashen... de meeste mobo manufacturers leveren hun bios files trouwens in een soort van paketje met een readme een een batchfile en zo. Dan moet ge dat enkel nog bij op die bootdisk extracten en de pc booten (zien dat first boot device in bios op FDD staat) en dan zal moet ge gewoon de naam van die batch file intikken.

dus uiteindelijk gaat ge de dos prompt te zien krijgen:

A:\>

dan kunt ge ff kijken hoe uw batch file noemt:

type gewoon "dir" zonder aanhalingstekens; dan krijgt ge een lijst van de files die op de floppy staan:

...
batch.bat
...

er zal dan een file tussen staan met de extensie ".bat" zonder aanhalingstekens; in mijn voorbeeld noemt die dust batch.bat ;)
typ dus gewoon "batch" zonder aanhalingstekens aan de dosprompt.

voila, uw flash wordt automatisch uitgevoerd, wellicht moet ge nog een paar keer antwoorden op van die vragen in de aard van "are you sure have the right bios?" yes. "are you sure you want to flash your bios?" YES! really sure? YESYESYES mothafucka!!! en meer van die zever ;)




LET WEL: dit alles is enkel in de veronderstelling dat je een batchfile en hopelijk ook een readme bij die bios krijgt die je van de moederbord fabrikant's site gehaald hebt.

Als dat niet het geval is moet je wellicht zelf het bios flash programma opstarten aan de dosprompt, zelf de naam van de biosfile ingeven aan de dosprompt en zelf alle parameters (ik ken ze niet vanbuiten maar parameters zijn zaken zoals /f /u /s enzo) ingeven.

Sacristar

Legacy Member
BadN zei:
idd water op 5 graden :)
ma ik ben nog ni zeker of ik de compressor permanent op deze ga zetten, kga ook es proberen of die pally'kes as ze het echt fris hebben nog ni wille meewerken (2100+)
hoe heb je je chiller gemaakt? ik denk er zelf over om 1tje te maken maar ik vind hier niet direkt een air conditioner.

Pa denkt dat het aan het seizoen ligt. klinkt logisch maar ik zou het niet weten :/

Xeon?

Legacy Member
Sertu zei:
kom het mee lezen op mene thermaltake volcano als ik nen digitale cam had nam ik er een fotoke van.


en xeon wat zit gij te zagen ge haald 47°C stressed terwijl ge geoc'ed hebt dat doet ge ook niet zonder extra cooling. Ik heb dan tenminste wat extra fans geinstaleerd rond mijn proc maar de boxed staat er nog steeds op.


:ironic:

der is een verschil zenne, namelijk 47 <-> 35
(btw overclock? dees is maar een klein overclockske zenne.)

Sacristar

Legacy Member
BadN zei:
is eigelijk ne gemodde bierkoeler :D
doemen eh :) rocker gebruikt ook nen biercooler dus die kon mij ook niet verder helpen...

oh well, on with the search I guess :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan