cherouke
Legacy Member
Ik heb dus een nieuwe videokaart, nl de asus 9999GT/TD.
Dus 6800GT maar met ipv 256mb DDR3 1000mhz geheugen 128mb ddr geheugen 700mhz.
Mijn vorig kaartje was ati radeon 9800pro.
Heb xp opnieuw geinstalled. Gewoon drivers afgehaald van nvidia site (61.77 denk ik)
Nu heb ik 3dmark01 laten draaien en ik scoor 700 punten minder dan voordien met 9800pro. Is dit normaal?
Ik heb ook 3dmark03 laten draaien, en daar haal ik 5000 punten meer dan vroeger.
Wil dit nu zeggen dat je geen betere score krijgt bij 3dmark01 door videokaart up te graden. Eigenlijk moet je enkel sneller geheugen, betere cpu hebben om hoger punten aantal te halen in 3dmark01 of ben ik verkeerd?
Dus 6800GT maar met ipv 256mb DDR3 1000mhz geheugen 128mb ddr geheugen 700mhz.
Mijn vorig kaartje was ati radeon 9800pro.
Heb xp opnieuw geinstalled. Gewoon drivers afgehaald van nvidia site (61.77 denk ik)
Nu heb ik 3dmark01 laten draaien en ik scoor 700 punten minder dan voordien met 9800pro. Is dit normaal?
Ik heb ook 3dmark03 laten draaien, en daar haal ik 5000 punten meer dan vroeger.
Wil dit nu zeggen dat je geen betere score krijgt bij 3dmark01 door videokaart up te graden. Eigenlijk moet je enkel sneller geheugen, betere cpu hebben om hoger punten aantal te halen in 3dmark01 of ben ik verkeerd?