Archief - 3d mark 2005 lukt ni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gigi

Legacy Member
VGA = MSI fx5700LE 128mb 8X agp
CPU = Amd XP 2200+
HD = maxtor 60gb 7200tr
MEMORY = 2 X 256 Mb Apacer PC2100 266MHz DDR
MAINBOARD = gigabyte 7dx(max 4x agp)

Ik voldoen dus aan de min specs.om 3Dmark2005 te draaien, toch geraakt ik niet over de 2 FPS

3dmark2001=7035 3dmarks

kan dat aan mijn mobo liggen die maar 4x agp heeft en geen 8x zoals mijn vga kaart vraagt?

Davion

Legacy Member
kdenk da ge u agp driver vergeten zijt fzo... want die 01 moet toch wat hoger zijn

troid

Legacy Member
gigi zei:
allerlaatste versie 6.6.9.3

Ja is de laatste WHQL versie, er zijn ondertusse ook beta drivers (67.02 ; 67.50 ; ...) De 67.02 is beter voor hl²

gigi

Legacy Member
heb just 3dmark2003 gedaan alles op standaard en vga kaart lichtjes overclockt(d.o.t. level 3) punten= 1795

kunnen mijn lage scores aan mijn agp snelheid liggen?

GJC.be

Legacy Member
ik geraak ook nie boven de 2 fps en ik heb ongeveer hetzelfde systeem
dus snel sparen voor een sli opstelling :d

vinteg

Legacy Member
euh mss ist voor u een newsflash maar die kaart suckt zwaar, da moogde vragen aan iedereen die er al benches en games mee gedraait heeft

kakature

Legacy Member
Ik ken niet zoveel van benchmarks maar khep denk ik een probleemke/vraag.

Zie sig voor SPECS. Ik haal maar 2400 punten in 3Dmark05
Ik zit bij de meeste "filmkes" maar rond de 5fps :\

weet niemand hoe dit komt. Alles is nog standaard denk ik..
Die punten kunnen me eigenlijk niets schelen, alleen de lage fps :\..

mightybunny

Legacy Member
denk dat je moet wachten op 4.12 voor die memory fix voor 256mb kaarten.

Davion

Legacy Member
ik denk da ge u chipsetdrivers niet goed hebt geinstalleerd kakature....

gigi

Legacy Member
awel ik heb nu een ander moederbord en het heeft niks opgebracht.
MSI KT6V (8X AGP-> 3Dmark2005 338 marks
2003 1773 marks


ik vind da schandalig :angry: :confused: :cry:

Struber

Legacy Member
vinteg zei:
euh mss ist voor u een newsflash maar die kaart suckt zwaar, da moogde vragen aan iedereen die er al benches en games mee gedraait heeft

hoewel ik akkoord moet gaan (verwacht je nie van mij zeker :p) doet dit echter niet terzake

gigi zei:
awel ik heb nu een ander moederbord en het heeft niks opgebracht.
MSI KT6V (8X AGP-> 3Dmark2005 338 marks
2003 1773 marks


ik vind da schandalig

dit zijn normale scores voor deze kaart.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan