Lamsednav
Legacy Member
Hey,
Allereerst post ik even mijn systeem:
CPU: Intel Core 2 Duo E6600 & Zalman Cooler
Motherboard: Asus P5N-E SLi
Memory: 2x2GB DDR2 ValueRAM
Graphics Card: Asus HD4850 PCI-e & Zalman Cooler
Sound Card: Creative Soundblaster Audigy II
Hard Disk: OCZ SSD 90GB & Western Digital S-ATA 250GB
OS: Windows 7 Ultimate 64-Bit
Probleemomschrijving: Nogal moeilijk om het precies uit te leggen wat er op mijn scherm verschijnt. Tijdens het gewone surfen heb ik geen enkel probleem.
Het is pas wanneer ik game (Age of Empires 3, Football Manager 2011) dat ik dit voorheb. Enkele minuten nadat ik in het spel zit verschijnt er een vreemde texture op heel m'n scherm. Net alsof m'n scherm bevriest. Daarna krijg ik disconnect van m'n scherm en dan opnieuw vreemde textures, opnieuw disconnect, daarna opnieuw vreemde textures and so on & on.. Ik druk op reset, BIOS scherm verschijnt en net voor het loaden van Windows vindt ie m'n beeldscherm niet meer. Als ik de computer hard reset start ie wel gewoon weer op.
Ik dacht eerst dat het een softwarefout zou zijn dus heb ik eens een clean install van Windows gedaan met alle nieuwe drivers maar ik krijg opnieuw hetzelfde. Zijn dit indicaties dat mijn 3D-kaart het ver begeeft? Hoe kan ik dit testen om zeker te zijn aan wat het zou kunnen liggen. Het probleem doet zich nu zo'n week of twee voor.
EDIT: De temperatuur idle en load zijn normaal zo blijkt.
Mvg en hopend op een snel antwoord,
Tom.
Allereerst post ik even mijn systeem:
CPU: Intel Core 2 Duo E6600 & Zalman Cooler
Motherboard: Asus P5N-E SLi
Memory: 2x2GB DDR2 ValueRAM
Graphics Card: Asus HD4850 PCI-e & Zalman Cooler
Sound Card: Creative Soundblaster Audigy II
Hard Disk: OCZ SSD 90GB & Western Digital S-ATA 250GB
OS: Windows 7 Ultimate 64-Bit
Probleemomschrijving: Nogal moeilijk om het precies uit te leggen wat er op mijn scherm verschijnt. Tijdens het gewone surfen heb ik geen enkel probleem.
Het is pas wanneer ik game (Age of Empires 3, Football Manager 2011) dat ik dit voorheb. Enkele minuten nadat ik in het spel zit verschijnt er een vreemde texture op heel m'n scherm. Net alsof m'n scherm bevriest. Daarna krijg ik disconnect van m'n scherm en dan opnieuw vreemde textures, opnieuw disconnect, daarna opnieuw vreemde textures and so on & on.. Ik druk op reset, BIOS scherm verschijnt en net voor het loaden van Windows vindt ie m'n beeldscherm niet meer. Als ik de computer hard reset start ie wel gewoon weer op.
Ik dacht eerst dat het een softwarefout zou zijn dus heb ik eens een clean install van Windows gedaan met alle nieuwe drivers maar ik krijg opnieuw hetzelfde. Zijn dit indicaties dat mijn 3D-kaart het ver begeeft? Hoe kan ik dit testen om zeker te zijn aan wat het zou kunnen liggen. Het probleem doet zich nu zo'n week of twee voor.
EDIT: De temperatuur idle en load zijn normaal zo blijkt.
Mvg en hopend op een snel antwoord,
Tom.