math
Legacy Member
Sinds gisteren krijg ik geen beeld meer op het scherm. Als ik de pc opstart hoor ik eerst een lange piep snel gevolgd door 2 korte pieps, dus probleem met de videokaart. Ik heb eens de videokaart verwijderd en dan terug ingestoken, maar het probleem blijft.
Toen ik de videokaart verwijderde, zag ik wel dat er een kabel los was. Het is een rood wit kabel met daarop HDD LED. afbeelding
Kan het het zijn dat dit de oorzaak is?
Anders zal ik een nieuwe videokaart moeten kopen.
Toen ik de videokaart verwijderde, zag ik wel dat er een kabel los was. Het is een rood wit kabel met daarop HDD LED. afbeelding
Kan het het zijn dat dit de oorzaak is?
Anders zal ik een nieuwe videokaart moeten kopen.


en stond ook op die site die ik toen open had van ram te controleren.
)