Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
>DnA>psYch0 zei:Ik heb een processor:
AMD Athlon64 3500+ (Socket 939, 2.2GHz, 512Kb Cache, Boxed)
en een SLI opstelling van :
2x MSI NX6800GT-T2D 256MB DDR3 Tv-Out Dual DVI (PCI-Express16)
Gaat deze processor het maximum uit deze opstelling kunnen halen ?
schumi2003 zei:kopt ne fx55 en oc die tot 3.2GHz en nog wat goed oc ram pakken en vapochill erop en mss kunde der nog iets meer uithalen
ontopic nu sli gaat voor hardcore gamers een succes worden maar dan zit je al in Q2 2005 tegen dat de rest weer bij is en tegen dan zijn er weer de next gen graka's dus tzal zo blijven vrees ik
corvette zei:goed dat je verstand gekomen is..
ik zie dat je geen dual 6800ultra's gaat kopen? x800xt pci-e lijkt mij ook het slimst.. (wie weet komt ati met een multigpu oplossing zonder je z'on tussenstuk nodig hebt)
de rest is toch afgekeken van nvidia dus tjaen da tussestuk bestaat al jaren en is dus ook afgekeken van 3dfx als k mij niet vergis (mss waren er nog vroeger ook ze)schumi2003 zei:idd x800xt was beste keus op dit moment
denk wel dat ati met een tussenstuk komtde rest is toch afgekeken van nvidia dus tja
ad: 
Kwertie zei:'t komt er dus op neer dat threadstarter best gewoon begint met 1 kaartje en er later ene kan bijsteken tegen stukje lagere prijs (ofwel investeer je dan nu met een betere cpu (zoals 3800 of 4000+) en steek je later die 2de graka
btw
als ik zo jullie config bekijk en ik "vernieuw" mijn pc binnenkort, dan kan ik nog amper meead:
![]()
nee, tis eigenlijk "wegens omstandigheden" dak 2 gb ram heb, door ruil enzo..corvette zei:een s939 3000+ kan je met gemak overklokken naar een 3500+ hoor..
btw ik zie dat je 2gb ram hebt.. imo overkill, doe jij mss photoshops ofzo?

Kwertie zei:nee, tis eigenlijk "wegens omstandigheden" dak 2 gb ram heb, door ruil enzo..
best te koop zetten he![]()
https://www.beyondgaming.be/forumscorvette zei:welke ram is het ?
schumi2003 zei:2GB hehe tenzij ge idd niks anders dan photoshoppen en mediabewerking doet kan dat nuttig zijn maar inhoeverre he
voor die 2 sec dat het rapper is mss![]()
Sgt Spoon zei:>Gaat deze processor het maximum uit deze opstelling kunnen halen ?
geeft toe dat ge gewoon komt stoefen![]()
bwo dual account daoc dat is 500MB per account dus 1gb en dan al uwen andere xp nest nogcorvette zei:nog niet zelfs..
in games is 2gb ram compleet overbodig, omdat nog geen enkele game gebruik maakt daarvan..
de hoogste piek bij mij was in FC 1.3, toen moest ie plots z'on 900MB gebruiken, maar voor de meeste games zit m'n ram zo op een 60% vol.
