Twinturbo
Legacy Member
Mijn vriendin heeft sinds een 2 maand een HP G5210be desktop pc. Nu zit daar een dvi en vga output op. Nu willen we daar een 2de scherm opzetten. Maar op de één of andere manier herkent Windows het 2de scherm niet (vga VIA dvi adapter in dvi poort). Er zitten alleen onboard graphics op, Intel gma 4500.
Het scherm werkt wel aan haar netbook, dus daar ligt het niet aan.
Het scherm wordt niet herkend in het configuratiescherm. Iemand Ideeën voor deze te laren werken?
Alvast bedankt.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Het scherm werkt wel aan haar netbook, dus daar ligt het niet aan.
Het scherm wordt niet herkend in het configuratiescherm. Iemand Ideeën voor deze te laren werken?
Alvast bedankt.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
