V3ndetta
Legacy Member
hallo,
ik heb me vorig jaar een digicorder van telenet aangeschaft en zou er nu ook graag één op mijn kamer hebben ?
vraag:
1) moet ik op mijn abonnement bij betalen ?
2) welke kosten moet ik betalen ( installatie, activering, ... ) ?
3) wat is dan het uiteindelijke bedrag dat ik moet bij betalen ?
alvast bedankt
ik heb me vorig jaar een digicorder van telenet aangeschaft en zou er nu ook graag één op mijn kamer hebben ?
vraag:
1) moet ik op mijn abonnement bij betalen ?
2) welke kosten moet ik betalen ( installatie, activering, ... ) ?
3) wat is dan het uiteindelijke bedrag dat ik moet bij betalen ?
alvast bedankt