Jessed
Legacy Member
Hey,
2 vragen/problemen:
- Sinds kort heb ik een nieuwe mp3-speler (cowon iaudio 9) waar ik FLAC-bestanden heb opgezet om een zo goed mogelijke geluidskwaliteit te bereiken. Nu heb ik echter het probleem dat ik in sommige liedjes een stotterend/haperend geluid te krijgen hoor op mijn mp3 speler ondanks ik, met dezelfde oorjes, geen probleem heb als ik het bestand beluister op de pc. Het doet me precies wat denken aan een te lage framerate bij games ofzo
Nuja, het is natuurlijk niet leuk om op die manier muziek te beluisteren. Heeft iemand enige idee hoe dit zou kunnen komen? Is die mp3-speler te zwak voor FLAC-bestanden ofzo? Lijkt me toch maar vreemd...?
- Na een lange tijd op de zolder gestaan te hebben, heb ik mijn vaders goeie oude versterker nog eens bovengehaald en aangesloten op mijn boxen. Maar... Ik krijg het geluid in 1 van de 2 boxen niet perfect in orde. Je kan duidelijk horen bij de ene box dat het geluid een stuk voller klinkt dan bij de andere. Ik ben er van overtuigd dat het probleem bij de versterker ligt. Kheb reeds in alle knopjes gespoten met een contactspray, maar dat bleek niet echt te helpen. Iemand nog een idee waar het probleem zou kunnen liggen?
Alvast bedankt!
2 vragen/problemen:
- Sinds kort heb ik een nieuwe mp3-speler (cowon iaudio 9) waar ik FLAC-bestanden heb opgezet om een zo goed mogelijke geluidskwaliteit te bereiken. Nu heb ik echter het probleem dat ik in sommige liedjes een stotterend/haperend geluid te krijgen hoor op mijn mp3 speler ondanks ik, met dezelfde oorjes, geen probleem heb als ik het bestand beluister op de pc. Het doet me precies wat denken aan een te lage framerate bij games ofzo

Nuja, het is natuurlijk niet leuk om op die manier muziek te beluisteren. Heeft iemand enige idee hoe dit zou kunnen komen? Is die mp3-speler te zwak voor FLAC-bestanden ofzo? Lijkt me toch maar vreemd...?
- Na een lange tijd op de zolder gestaan te hebben, heb ik mijn vaders goeie oude versterker nog eens bovengehaald en aangesloten op mijn boxen. Maar... Ik krijg het geluid in 1 van de 2 boxen niet perfect in orde. Je kan duidelijk horen bij de ene box dat het geluid een stuk voller klinkt dan bij de andere. Ik ben er van overtuigd dat het probleem bij de versterker ligt. Kheb reeds in alle knopjes gespoten met een contactspray, maar dat bleek niet echt te helpen. Iemand nog een idee waar het probleem zou kunnen liggen?
Alvast bedankt!


