akkoord, maar ik heb momenteel geen 2de pc om de cpu in te testen, behalve mijn shuttle (die de 3,2ghz nog net ondersteund) maar daar blijf ik liever af angezien die nu nog perfect werkt
cooler van graka ziet half zwart en ik krijg het niet zomaar terug proper dus ik denk niet dat het van stof komt, geur die ik gisterenavond nog had kwam ofwel van chipset op mobo ofwel van cpu