Neuskeutel
Legacy Member
Zou me graag binnenkort een dvd-schrijver kopen, maar heb eerst nog enkele vraagjes :
-Huidige dvd-writers schrijven aan 16X, hoeveel is dit in minuten uitgedrukt?
-Stel dat ik een single-layer schrijf aan 4X, zal een double-layer aan 4X dan dubbel zo lang duren om te schrijven of even lang?
-Ze zitten nu aan 4X max schrijfsnelheid voor double-layer, zou het nog lang duren eer de 8X uitkomt?
-Kan er ergens een omrekenlijstje gevonden worden waarin staat welke speed overeenkomt met hoeveel minuten voor alle formaten (cd, dvd+/-, dual layer...)
-Bestaat dual layer ook in + en - formaat?
Alvast bedankt aan allen die antwoordt!
-Huidige dvd-writers schrijven aan 16X, hoeveel is dit in minuten uitgedrukt?
-Stel dat ik een single-layer schrijf aan 4X, zal een double-layer aan 4X dan dubbel zo lang duren om te schrijven of even lang?
-Ze zitten nu aan 4X max schrijfsnelheid voor double-layer, zou het nog lang duren eer de 8X uitkomt?
-Kan er ergens een omrekenlijstje gevonden worden waarin staat welke speed overeenkomt met hoeveel minuten voor alle formaten (cd, dvd+/-, dual layer...)
-Bestaat dual layer ook in + en - formaat?
Alvast bedankt aan allen die antwoordt!

