Xevven
Legacy Member
Hoi
Ben op zoek naar mensen die computers wegdoen.
Mogen oudere toestellen zijn uiteraard, met defecten ook, allemaal welkom.
Randapparatuur zoals printers, schermen (geen CRT aub) en laptops kan ik ook wel gebruiken.
Defecte tablets en smartphones ook.
Indien je van Oost Vlaanderen bent en je hebt enkele toestellen die je weg wil doen en anders toch maar op het containerpark belanden, PM mij eerst even
Indien het kan, liefst toestellen van na 2006.
Thanks
Als je wilt weten waarom ik zo een toestellen zoek, PM me dan en ik leg het je haarfijn uit (nee het is niet om winst uit te maken
)
Ben op zoek naar mensen die computers wegdoen.
Mogen oudere toestellen zijn uiteraard, met defecten ook, allemaal welkom.
Randapparatuur zoals printers, schermen (geen CRT aub) en laptops kan ik ook wel gebruiken.
Defecte tablets en smartphones ook.
Indien je van Oost Vlaanderen bent en je hebt enkele toestellen die je weg wil doen en anders toch maar op het containerpark belanden, PM mij eerst even

Indien het kan, liefst toestellen van na 2006.
Thanks

Als je wilt weten waarom ik zo een toestellen zoek, PM me dan en ik leg het je haarfijn uit (nee het is niet om winst uit te maken
)