Archief - XBOX 360 exclusives

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Bij deze zoek ik de volgende xbox exclusives:

360:
Dead Rising
Left 4 Dead
Left 4 Dead 2

Halo 3 gekocht van Fredenevy
Halo ODST gekocht van Fredenevy

Fable 2: (liefst GOTY)
Alan Wake
Splinter Cell conviction

XBOX-games:
Fable: Lost Chapters gekocht
Halo 1
Halo 2
Medal Of honor-games

Call Of Duty 2: Big Red One
Black


Ik vraag me ook af of ik originele XBX games zoals Halo 1&2, Fable... kan spelen op de xbox 360?

Laat maar komen:)

kevindb

Legacy Member
Die kan je idd op de 360 spelen.

Heb hier dead rising classic liggen.

Brasil-B

Legacy Member
Hoeveel geef je voor Halo 3 en Halo: ODST?
Beide in zeer goede staat.

Grif'k

Legacy Member
Ik heb halo 3 liggen, en woon ook in brugge, als dat makkenlijker is voor jou?

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
@kevindb: 10 incl?
@Curryw0rst BE: bedankt!
@Brazil-B: is 20 incl goed?
@Grif'k: als je een goeie prijs hebt is het ook ok voor mij als Brasil niet akkoord gaat;)

Ben ook op zoek nu naar Halo 1, 2 en Fable: The lost chapters

sike2

Legacy Member
Heb hier halo 1 liggen, is wel zonder originele cover... voor 7inc is ie voor u :)

kevindb

Legacy Member
12 incl voor Dead Rising is ok voor mij.. Pm maar indien ok

fredenevy

Legacy Member
ik heb halo 3 + halo odst liggen en mag weg voor 20 inclusief...

Grif'k

Legacy Member
doe maar een voorstel ruilen is voor mij ook goed =)

EDIT: handleiding mist en cd is niet in prachtige staat, heb dit spel gekregen van een vriend.
Spel werkt wel nog goed, zend maar een pm voor eventuele intresse, zondag vertrek ik op reis tot volgende week vrijdag of zaterdag.

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
@Brasil-B: Nee bedankt
@sike 2: kan hem goedkoper vinden met originele cover, toch bedankt.
@kevindb: Nee bedankt, kan hem ergens anders goedkoper vinden
@fredenevy: Deal, als ze in goede staat zijn. Pm sent hierbij.
@Grif'k: Ik kan niet ruilen want dit zijn de eerste games die ik aankoop voor m'n (nieuwe) 360.

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
@XmLs: heb gepost in uw topic
@MuSSo: Kan ik goedkoper krijgen, toch bedankt

Nog mensen met Fable-games?

Grif'k

Legacy Member
SpeedySpeedsUp zei:
@XmLs: heb gepost in uw topic
@MuSSo: Kan ik goedkoper krijgen, toch bedankt

Nog mensen met Fable-games?

voor 10euro mag je hem hebben.

Duc1n0

Legacy Member
Alan Wake : €32 incl
Splinter Cell Conviction : €28 incl
Fable II & Halo 3 bundle SEALED : €13 incl

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Alan Wake : €32 incl
Splinter Cell Conviction : €28 incl
Fable II & Halo 3 bundle SEALED : €13 incl

Alan Wake hou ik in het achterhoofd, splinter cell kan ik vinden voor 25 atm.
De bundle is jammergenoeg nutteloos want heb gisteren halo 3 gekocht en zou liever de GOTY Fable 2 editie hebben. Toch bedankt!

Wanneer sluit je af voor AW?

Duc1n0

Legacy Member
€30 excl (€32incl) is mijn meeneemprijs voor Alan Wake dus wanneer je beslist te nemen is deze voor jou.

Wat wil je nog geven voor Splinter Cell?

EDIT : Voor morgenavond (22.00) beslissen voor Alan Wake.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan