Archief - uv reactive GEL

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

the meister

Legacy Member
heeft er iemand id waar ik dit kan kopen. uv reactive gel, voor in u haar te smeren. moet wel zonder glitters zijn alvast

let me know

The_Law

Legacy Member
Hier kunnen we zeer goor op gaan reageren zonder ook maar 1 leugen uit onze mond te laten komen

de mannelijke "specerijen" reageren zeer fel op blacklights :evil:

the meister

Legacy Member
jep, miss wel maar. :p:d:d ik ben niet van plan om de ... uit tehangen in het reservoir van men watercooling :p:d:d

The_Law

Legacy Member
the meister zei:
jep, miss wel maar. :p:d:d ik ben niet van plan om de ... uit tehangen in het reservoir van men watercooling :p:d:d

watercooling ???

specifieer ?

dan kan ik u iets meer gaan helpen

the meister

Legacy Member
awel ja, ik wil mijn watercooling hebben die echt zwaar blue uv reactive is. ik heb 1 x zo een buske gekocht bij u, dat non visible. da geeft wel wat maar niet om te zeggen dat het eraf schijnt. ik wil iets meer effect

The_Law

Legacy Member
the meister zei:
awel ja, ik wil mijn watercooling hebben die echt zwaar blue uv reactive is. ik heb 1 x zo een buske gekocht bij u, dat non visible. da geeft wel wat maar niet om te zeggen dat het eraf schijnt. ik wil iets meer effect


edde de plain visible al geprobeerd ??

the meister

Legacy Member
en wat is dat juist. plain visible :p:p:p
goed zichtbaar zonder uv of goed met
het Moet zeer goed zichtbaar zijn met UV licht, tmoe gelijk nen gloei op zitten

the meister

Legacy Member
kunde mij een vb tonen, echt, er moe gloei vankomen e. da u case beke wordt opgelicht met da uv goeds zo

the meister

Legacy Member
en is dat echt zo ja? anders moogde me eentje verkopen, wa vraagde ervoor. zijn dat dezelfde of die andere post van u wc stukken. anders koop ik 1 potje.5€ i presume. is da genoeg voor bij 1.5 liter water ofzo

The_Law

Legacy Member
the meister zei:
en is dat echt zo ja? anders moogde me eentje verkopen, wa vraagde ervoor. zijn dat dezelfde of die andere post van u wc stukken. anders koop ik 1 potje.5€ i presume. is da genoeg voor bij 1.5 liter water ofzo

da zijn dezelfde ja

en ik moet mij ook baseren op hetgeen ik daar zie

ik ben er nooit toe geraakt ze te dumpen in mijn watercoolingen

the meister

Legacy Member
ik ga zo een pulleke kopen. ge zit toch in men msn lijste e
ik kan vanavond nog storten ;)
mogelijkheid tot morgen opsturen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan