Indien iemand nog een Topcom Powerline 200 (deze van Telenet) over heeft (en bij voorkeur in de buurt van het Gentse, of in de buurt van Mechelen), laat gerust iets weten inclusief prijs.
Eentje is goed, 3 ook (geen 2

), van verschillende aanbieders is ook goed.
Thx!