Archief - tft, graka en ram

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

babbelut

Legacy Member
graka:

waarvoor nodig:

sims 2
cs
cycling mananger pro
goede resolutie trekken
eventueel twee schermen
...



tft:

liefst een 19 inch, geen boxen of andere nest bij geintegreerd :D

ram:

mb ondersteund 333mhz, liefst 1 gig of 512 mb ddr bij



tx

Bravotwo

Legacy Member
Ik heb hier nog een radeon 9200 liggen. Hoeveel geef je ervoor?

babbelut

Legacy Member
Bravotwo zei:
Ik heb hier nog een radeon 9200 liggen. Hoeveel geef je ervoor?

geen idee, ken weinig tot nix van graka's, graag info, specs, foto, nieuwprijs, leeftijd, wat er mee mogelijk is enz.


tx alvast

R-evolution™'

Legacy Member
9800 pro : 100 euro , 9200 denk ik niet dat goed genoeg zal zijn voor dual screen sims2 etc .

9800 pro haal ik in mohaas 100 FPS .

128 mb
256 bit

babbelut

Legacy Member
R-evolution™' zei:
9800 pro : 100 euro , 9200 denk ik niet dat goed genoeg zal zijn voor dual screen sims2 etc .

9800 pro haal ik in mohaas 100 FPS .

128 mb
256 bit

alvast pm gestuurd

Bravotwo

Legacy Member
R-evolution™' zei:
9800 pro : 100 euro , 9200 denk ik niet dat goed genoeg zal zijn voor dual screen sims2 etc .

9800 pro haal ik in mohaas 100 FPS .

128 mb
256 bit
Dual screen gaat inderdaad niet lukken (misschien via tv-out? maar dat weet ik niet of dat dat gaat). Maar sims2 lukt nog wel denk ik. Eeen 9800 doet dat natuurlijk veel beter :) , maar is ook veel duurder he.

babbelut

Legacy Member
Bravotwo zei:
Dual screen gaat inderdaad niet lukken (misschien via tv-out? maar dat weet ik niet of dat dat gaat). Maar sims2 lukt nog wel denk ik. Eeen 9800 doet dat natuurlijk veel beter :) , maar is ook veel duurder he.

nope, vroeger geprobeerd :D

graka is in onderhandeling,

tft is er wel weinig respons :s

Yasutoko

Legacy Member
Ik heb thuis wel een ram latteke van 512 MB DDR Ram liggen, merk weet'k niet zallek is bekijke wnr'k thuis ben.
Kdenk dat't Apacer was & 333Mhz , maar kzal is kijke, leeftijd is zo'n 8 maand maar is nog niets mis mee ofzo hoor ^^
Kheb het dr uit gedaan voor 2x 512MB DDR ram lattekes van Kingston, dus niet voor slechte kwaliteit ofzo of dat't niet meer werkte :).

babbelut

Legacy Member
Yasutoko zei:
Ik heb thuis wel een ram latteke van 512 MB DDR Ram liggen, merk weet'k niet zallek is bekijke wnr'k thuis ben.
Kdenk dat't Apacer was & 333Mhz , maar kzal is kijke, leeftijd is zo'n 8 maand maar is nog niets mis mee ofzo hoor ^^
Kheb het dr uit gedaan voor 2x 512MB DDR ram lattekes van Kingston, dus niet voor slechte kwaliteit ofzo of dat't niet meer werkte :).

info en vraagprijs altijd welkom.


tft's nog nix :)

Yasutoko

Legacy Member
Kben thuis nu mr vin die ram lat niet oO..
M'n ma is wel nog niet thuis dus zal'k het is vragen.. In haar pc kannet ni zitte want haar mobo is te oud :lol:.
Ma, strak zeker nog is komen kijken, dan zal de info dr staan ^^

babbelut

Legacy Member
Yasutoko zei:
Kben thuis nu mr vin die ram lat niet oO..
M'n ma is wel nog niet thuis dus zal'k het is vragen.. In haar pc kannet ni zitte want haar mobo is te oud :lol:.
Ma, strak zeker nog is komen kijken, dan zal de info dr staan ^^

ok, ik hoor het wel,


btw, ik zei een 19 inch tft geloof ik, een 17 zou ook goed zijn want t schijnt dat 19ers een zelfde resolutie trekken dan een 17, dus enige wa ge hebt is uitgerekt beeld ni meer beeld, en da lijkt mij dom :)

tenzij iemand schermen van 19 heeft die betere resolutie geven dan die van 17

Yasutoko

Legacy Member
RAM Lat gegevens :

Tees staat op het ramlatteke ( stickerke )

512 UNB PC2700 CL 2.5 ( Apacer )
Tis DDR ram, aléh, normaal toch wel, DDR SDRAM da's normaal toch DDR éh?

Vraagprijs : Dunno, wat zou je dr voor willen geven?

babbelut

Legacy Member
ge kunt altijd imnder vragen é ;)

btw, niemand niemand een tft???

babbelut

Legacy Member
die 9800 pro vind ik heel goed, maar t schijnt dat er binnen een paar weken nieuwe graka's uitkomen en de prijzen dan nog meer zouden dalen van de tweedehands kaarten?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan