Robain zei:
als de koeler die het best uit het artikel komt erop laat staan mag je gerust de mijne nen dag lenen
Het gaat maar om 1 koeler, dewelke eerder budget gericht is. Meer mag ik er niet over zeggen. Over het bijhouden ervan, samples mag ik normaal niet weggeven/verkopen, vandaar dat ik ook een hele voorraad heb....
Ik zoek eigenlijk iemand die heel sympathiek is
vinteg zei:
mja van mij moogde menne setup wel een dagske lenen

mer krijgde iet in ruil
Zie hierboven, ik mag/kan die zaken normaal gezien niet zomaar weggeven, dusja..
Gamer zei:
Het leven is aan de rappen en ik was helaas niet rap genoeg

Dit is dus niets geworden. Toch bedank Gamer !
BlackOUT zei:
Als je wilt mag je een Celeron2.4Ghz 478 setup komen lenen
Vol alu Boxed cooler en ook een boxed met kopere kern
Stuur maar een PM of dergelijke als je interesse hebt
Ik verwacht geen tegen prestatie.
U bent enorm sympathiek.
De setup is ideaal, helaas woont u niet erg bij de deur voor me. Ik zal eens navragan of ik daar kan geraken op één of andere manier, en dan gaan we zeker iets drinken ofzo

Mocht er echter iemand iets dichter bij wonen dan ga ik daarvoor.
Uw naam zal echter in mijn geheugen staan mocht u iets nodig hebben, waarbij ik u kan helpen.