Archief - Te leen gevraagd (s478)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
Hoi,

ik moet vor een artikel een cooler testen voor socket 478. IK heb echter zo geen setup, en dat enkel daarvoor aankopen vindt ik een beetje erover.

Heeft zo niemand een moederbord en s478 cpu + boxed cooler liggen (boxed vor de vergeliking), die hij 1 dagje kan missen ?

tarske

Legacy Member
piotke zei:
Hoi,

ik moet vor een artikel een cooler testen voor socket 478. IK heb echter zo geen setup, en dat enkel daarvoor aankopen vindt ik een beetje erover.

Heeft zo niemand een moederbord en s478 cpu + boxed cooler liggen (boxed vor de vergeliking), die hij 1 dagje kan missen ?


zo nen boxed cooler heb ik nog liggen,mag je afhalen

Robain

Legacy Member
als de koeler die het best uit het artikel komt erop laat staan mag je gerust de mijne nen dag lenen :)

vinteg

Legacy Member
mja van mij moogde menne setup wel een dagske lenen :)
mer krijgde iet in ruil

BlackOUT

Legacy Member
Als je wilt mag je een Celeron2.4Ghz 478 setup komen lenen
Vol alu Boxed cooler en ook een boxed met kopere kern

Stuur maar een PM of dergelijke als je interesse hebt
Ik verwacht geen tegen prestatie.

piotke

Legacy Member
Robain zei:
als de koeler die het best uit het artikel komt erop laat staan mag je gerust de mijne nen dag lenen :)
Het gaat maar om 1 koeler, dewelke eerder budget gericht is. Meer mag ik er niet over zeggen. Over het bijhouden ervan, samples mag ik normaal niet weggeven/verkopen, vandaar dat ik ook een hele voorraad heb....
Ik zoek eigenlijk iemand die heel sympathiek is :)

vinteg zei:
mja van mij moogde menne setup wel een dagske lenen :)
mer krijgde iet in ruil
Zie hierboven, ik mag/kan die zaken normaal gezien niet zomaar weggeven, dusja..

Gamer zei:
mail me Piotr...
Het leven is aan de rappen en ik was helaas niet rap genoeg :) Dit is dus niets geworden. Toch bedank Gamer !

BlackOUT zei:
Als je wilt mag je een Celeron2.4Ghz 478 setup komen lenen
Vol alu Boxed cooler en ook een boxed met kopere kern

Stuur maar een PM of dergelijke als je interesse hebt
Ik verwacht geen tegen prestatie.

U bent enorm sympathiek.

De setup is ideaal, helaas woont u niet erg bij de deur voor me. Ik zal eens navragan of ik daar kan geraken op één of andere manier, en dan gaan we zeker iets drinken ofzo :) Mocht er echter iemand iets dichter bij wonen dan ga ik daarvoor.

Uw naam zal echter in mijn geheugen staan mocht u iets nodig hebben, waarbij ik u kan helpen.

vinteg

Legacy Member
alez ge moogt de mijne komen halen zonder iet in ruil als ge wilt. mss een PCI graka als ge da nog hebt liggen :p mer hoeft ni noodzakelijk :)

piotke

Legacy Member
Welja, zo'n dingetjes heb ik wel liggen, daar niet van. De afstand houd me gewoon wat tegen.

Wat ik ermee ga doen:

*Deze koeler erop en cpu een 30 à 45 minuutjes laten primen of K7 burnen + foto maken van de bazaar geinstalleerd
*Idem met de boxed cooler
* Omschrijving van je systeem + omgevingstemperatuur geven.

╚╦╬╦╝

Legacy Member
vinteg zei:
alez ge moogt de mijne komen halen zonder iet in ruil als ge wilt. mss een PCI graka als ge da nog hebt liggen :p mer hoeft ni noodzakelijk :)


gebt van die mensen die overal iets voor terug willen :ironic:

on topic: ik heb hier nog een amd xp 2400+ systeemke staan, maar zonder ram atm.

piotke zei:
Welja, zo'n dingetjes heb ik wel liggen, daar niet van. De afstand houd me gewoon wat tegen.

Wat ik ermee ga doen:

*Deze koeler erop en cpu een 30 à 45 minuutjes laten primen of K7 burnen + foto maken van de bazaar geinstalleerd
*Idem met de boxed cooler
* Omschrijving van je systeem + omgevingstemperatuur geven.



-kunje da nie ter plekke doen dan?-

piotke

Legacy Member
╚╦╬╦╝ zei:
-kunje da nie ter plekke doen dan?-


Duurt allemaal ongeveer 1.5 uur. Moet zeker te doen zijn... Enigste is wel dat ik er moet geraken eh...

vinteg

Legacy Member
mmm ik kan de systeem mss naar de geert meepakken int weekend? als da goe is voor u. ben wel ni 100% zeker ofk naar daar gaan normaal wel. kweet ni of da echt dchter is voor u

piotke

Legacy Member
Das dichter *denk ik*, echter ik heb geert al ff niet meer gezien, van begin deze vakantie

vinteg

Legacy Member
hadk den tijd gehad hadk der zelfs mee willen afkomen maar die ijd hebk dus spijtiggenoeg ni

$anka

Legacy Member
ge hebt pech dat ik men s478 setup onlangs heb verkocht, anders hadde de gerust even mogen gebruiken ... (en ik ben van dichter in de gebure :) )

piotke

Legacy Member
Normaal passeer ik vrijdag bij Gamer, waarvoor dank alvast, om de koelers te testen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan