up
wat een klote gezocht afdeling...
iedere keer ik een gezocht ps3 game opzet, 0 de botten reactie..
en als ik dan op de site wil, bijna de helft van de keren error of geraak ik zelfs niet op de site...(voor de foefelaré/"update" van de site-layout kwam dit nooiiiiiiiiiiiiiiiiiiit voor)
als je dan naar een site toezichter mailt om uitleg te vragen, ook 0 de botten reactie.
Grote kans dat ik nu gecensoreerd wordt zeker? (en deze keer wel met uitleg

)