Archief - PS3 Games Gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gladiator

Legacy Member
Beste,

Ik zoek nog enkele games voor de Playstation 3.

Deze verwacht ik natuurlijk in uitstekende (lees: verzorgde) staat, anders echt geen moeite doen.
(Normale gebruikssporen zijn natuurlijk maar meer dan normaal, maar geen brol aanbieden aub, het is immers niet zo moeilijk om gewoon deftig voor een PS3 game te zorgen? :) )

Stel maar voor, interesse ligt onder andere bij deze games:

Diablo III

FIFA 14 / 15
NHL 14 / 15
NBA 2K14 / 15
Madden NFL 25 / 15

Gran Turismo 6
GRID Autosport (Evtl. Limited Black Edition)
WRC 4 FIA World Rally Championship
Need For speed

DIRT (3)


Call Of Duty Ghosts
Far Cry (3)


Middle-earth: Shadow of Mordor
Wolfenstein - The New Order
Assassin's Creed (The American Saga )

Uncharted 1. Drake's Fortune
Uncharted 2. Among Thieves
Uncharted 3. Drake's Deception


The Last Of Us.

Elder Scrolls 5 - Skyrim

Red Dead Redemption

Shaun White
(SSX heb ik - raad ik niemand aan)


Zo, nu heb je zo een beeld van welke games ik zo ongeveer zoek. (& waar de interesse ligt, relatief gevarieerd)
Post eventueel (geheel vrijblijvend) een reply met je game(s) en vraagprijs en dan komen we er wel aan uit. :)

Ik behoud mezelf ook het recht niet op een bod in te gaan.

Qua Prijsgeving ligt dit recht in lijn met de prijzen die hier alomtegenwoordig zijn.

Anyway, kom dus hier uw oudere games kwijtraken die nu toch stof verzamelen.
Deze zullen verder met respect behandeld worden! :)

Mvg,
Gladiator

JonasCroonen

Legacy Member
Hallo,

Ik heb Uncharted 3 en The Last of Us hier liggen voor PS3.

30 euro incl. verzending voor beide?

Agentjackbauer

Legacy Member
COD Ghosts 25€ incl

kost nieuw nog steed 49.99 en 54.95€

MVG

daedalus

Legacy Member
portal 2
splinter cell blacklist
medal of honor 1 + 2
darksiders 1 + 2
crysis 2
deus ex
xmen origins wolverine
rage
need for speed hot persuit
dead island
castlevania 1 + 2
need for speed most wanted
dishonored (aanrader)
assassins creed brotherhood
bioshock 1 + 2

doe maar bod incl

Gladiator

Legacy Member
kevindb zei:
Rdr voor 10 incl?

Staat nieuw aan 16.99, voor 8 Incl. hebben we een deal?

Laat je iets weten?


Xtralecherus zei:

Cool, vind ik mooi/faire prijs, pm je me?


Agentjackbauer zei:
COD Ghosts 25€ incl

kost nieuw nog steed 49.99 en 54.95€

MVG

Dat vind ik wat aan de hoge kant, zeker omdat hieronder iemand 20 incl. aanbiedt.


Anderen, ben aan het wikken en het wegen mbt uncharted etc.
(andere combinaties van pakketten moet ik even een beetje vergelijken :) )

Ik probeer iedereen correct op de hoogte te houden :)

Alvast Bedankt iedereen,

Mvg,
Gladiator

Ps: als ik niet direct reageer, geen zorgen, ik heb het altijd wat druk maar ik kijk zodra ik kan :)

kevindb

Legacy Member
Ik blijf bij 10 incl ;) dat is 8 afgehaald. Minder als de helft dus. Lijkt me fair

Gamer94

Legacy Member
ik heb hier Far Cry 3, CoD Ghosts en Uncharted 3 liggen..

45 incl verzending :)

Gladiator

Legacy Member
kevindb zei:
Ik blijf bij 10 incl ;) dat is 8 afgehaald. Minder als de helft dus. Lijkt me fair

Fair enough! Stuur je me een pm? :)

Wnns zei:
Hey! Ik heb hier denk ik wel iets interessants liggen vour jou ;)
-The Last of Us
-Uncharted 1: Drake's Fortune
-Uncharted 2: Among Thieves (Collector's Edition, hardcase, metaal: http://www.videogameshelf.com/wp-content/uploads/2013/03/Uncharted-2-Limited-Edition.jpg)
-Uncharted 3: Drake's Deception
Note: games zijn krasloos en quasi nieuwstaat, zoals het hoort dus ;) PM'n voor foto's kan altijd.
Mvg Wannes

Het lijkt me interessant hier op in te gaan :)

battlefield zei:
Cod Ghosts 20 inclusief!

No thx, zal Ghosts via Gamer94 aankopen. No hard feelings? :)

Gamer94 zei:
ik heb hier Far Cry 3, CoD Ghosts en Uncharted 3 liggen..

45 incl verzending :)

Ik zou Uncharted bij het pakket nemen van Wnns, mag ik Far Cry 3 + COD Ghosts à 30 euro overnemen?

Mvg,

daedalus zei:
portal 2
splinter cell blacklist
medal of honor 1 + 2
darksiders 1 + 2
crysis 2
deus ex
xmen origins wolverine
rage
need for speed hot persuit
dead island
castlevania 1 + 2
need for speed most wanted
dishonored (aanrader)
assassins creed brotherhood
bioshock 1 + 2

doe maar bod incl

Ik ben mij in je titels aan het verdiepen :)


Mvg,
Gladiator

LeDragon

Legacy Member
-Stuntman Ignition
-COD 4 (modern war)
-COD (Modern Warfare 2)
-COD (Modern Warfare 3)
-COD Black ops
-COD Black ops 2
-Ferrari Challenge (Trofeo Pirelli)
-Gran Turismo 5
-Test Drive Unlimited 2
-Dirt 3
-Dirt Showdown
-Ridge Race Unbounded
-Fifa 12
-Fifa 13
-Battlefield 4
-GTA V

Ik heb ze voorlopig ook te koop staan op Kapaza.
( ik heb de prijzen genomen van game mania 2e hands. En die prijs heb ik dan nog eens gedeeld door 2 )
Ik kom dan uit op € 144 voor het hele pakket.
Doe gerust een bod, maar de helft van 2e handsprijzen is toch al een deftige korting?

Gladiator

Legacy Member
LeDragon zei:
-Stuntman Ignition
-COD 4 (modern war)
-COD (Modern Warfare 2)
-COD (Modern Warfare 3)
-COD Black ops
-COD Black ops 2
-Ferrari Challenge (Trofeo Pirelli)
-Gran Turismo 5
-Test Drive Unlimited 2
-Dirt 3
-Dirt Showdown
-Ridge Race Unbounded
-Fifa 12
-Fifa 13
-Battlefield 4
-GTA V

Ik heb ze voorlopig ook te koop staan op Kapaza.
( ik heb de prijzen genomen van game mania 2e hands. En die prijs heb ik dan nog eens gedeeld door 2 )
Ik kom dan uit op € 144 voor het hele pakket.
Doe gerust een bod, maar de helft van 2e handsprijzen is toch al een deftige korting?

Hoeveel voor DIRT 3 ?

Heeft er trouwens niemand Skyrim te koop? Of recentere Sport Spelletjes?

(PS:Heb de OP aangepast, heb al enkele toffe games overgenomen)
(PPS: @ Mods, ik mag na deze (3e) post waarschijnlijk niet meer reageren?)

Mvg,
Gladiator

DoVyTn

Legacy Member
Ik heb Skyrim liggen.
South Park stick of truth verkoop ik ook.

Ik zou thuis nog eens moeten kijken wat er nog weg mag maar deze 2 weet ik vanbuiten :p

Doe maar een bod.

DoVyTn

Legacy Member
Gladiator zei:
(PPS: @ Mods, ik mag na deze (3e) post waarschijnlijk niet meer reageren?)

Mvg,
Gladiator

Ik ben geen mod maar ik ben er behoorlijk zeker van dat dat geen probleem is :) je mag 3 x UP of iets in die aard zeggen om je thread bovenaan te zetten, maar gewoon antwoorden op andere posts tellen niet mee als ups.

Gamer94

Legacy Member
Gladiator zei:
Hoeveel voor DIRT 3 ?

Heeft er trouwens niemand Skyrim te koop? Of recentere Sport Spelletjes?

(PS:Heb de OP aangepast, heb al enkele toffe games overgenomen)
(PPS: @ Mods, ik mag na deze (3e) post waarschijnlijk niet meer reageren?)

Mvg,
Gladiator

heb je mijn bericht ontvangen? :) dan weet ik welke games er nog beschikbaar zijn voor anderen :)

Gladiator

Legacy Member
DoVyTn zei:
Ik heb Skyrim liggen.
South Park stick of truth verkoop ik ook.

Ik zou thuis nog eens moeten kijken wat er nog weg mag maar deze 2 weet ik vanbuiten :p

Doe maar een bod.

Skyrim, goh 10 euro?

Stick of truth zegt me niet zoveel :)


DoVyTn zei:
Ik ben geen mod maar ik ben er behoorlijk zeker van dat dat geen probleem is :) je mag 3 x UP of iets in die aard zeggen om je thread bovenaan te zetten, maar gewoon antwoorden op andere posts tellen niet mee als ups.

Welja, het is omdat er in het verleden een bericht/antwoord van mij gezien werd als een up en ik daar infractions voor had gekregen,...
nu dan was dat inderdaad meer een "up"date van de topic (en had ik beter de OP ge-edit toen) dan een antwoord zoals hier dus het zal wel niet :)

Gamer94 zei:
heb je mijn bericht ontvangen? :) dan weet ik welke games er nog beschikbaar zijn voor anderen :)

Jep! Ik wilde antwoorden hoor :) maar --> Gamer94 heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt. :(

Mvg,

Shmet

Legacy Member
Ik heb steelcase van Fifa 14 ( gewoon doosje heb ik ook ) en steelcase van MW3 moest het je intresseren..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan