Ik zou mijn PS3 wel wegdoen eventueel, is wel de 160GB versie (kijk ik even na -> bevestigd).
Komt met een witte controller in perfecte staat en GTAV heb ik ook liggen.
Vraagprijs is wel 150EUR afgehaald, voor minder hou ik hem liever zelf bij.
Hij is aangekocht op 06/01/2013, weinig speeluren, altijd goed verzorgd geweest en altijd in een rookvrije omgeving gestaan.
Laat maar iets weten
Update: heb zelfs de doos nog liggen
