Archief - Playstation 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gladiator

Legacy Member
Beste,

Ik heb al heel wat zien passeren op buy/sell playstation forum, er passeren veel mooie dealtjes maar vaak was ik te laat.

Vaak erg mooi materiaal die te koop aangeboden wordt, en dat ook voor een scherpe prijs, maar even frequent materiaal die haar vraagprijs helemaal niet meer waard is.

Nu ik wil helemaal niet de cheapskate afhangen, daarom: ik bied graag een faire prijs voor een mooie deal.

Ik ben op zoek naar een playstation 3. Liefst een recent model, liefst super slim. Opslag zien we dan wel... Mag mettoebehoren zijn, liefst met een reeks games,...graag verzorgd materiaal, geen rommel dus.

In principe: biedt aan wat u te verkopen hebt. Zou het liefst een pakket kopen, die verzorgd en (relatief) recent is..

En dit dus voor een faire prijs. Ik zal geen 200 euro betalen voor een console, dit lijkt mij al een richtprijs voor een redelijk groot pakket. (Dit in de lijn van vorige verkopen/aankopen die ik heb zien passeren op dit eigenste forum)

In a nutshell: fair pakket gezocht.

Laat maar een reply na, dan komen we er wel aan uit :)

Het staat me natuurlijk vrij niet op jullie aanbod in te gaan, en tegelijk nog de kat uit de boom te kijken op het buy/sell PS forum :)

We zien wel :)

Mvg,
Gladiator

awaces

Legacy Member
Playstation 3 Slim
Controller
Game GT5

Rookvrije ruimte en werkt nog perfect.
140 euro

Gladiator

Legacy Member
Zal er over nadenken en overwegen, vind persoonlijk 140 voor console slim + enkel 1 game wat aan de hoge kant persoonlijk.

Mvg,

Bexorcist

Legacy Member
PS3 Slim + Controller + Red Dead Redemption, GTAV, SSX, FIFA 14, NBA 2K13, Skate 1,2 & 3 en nog een stuk of 7 topgames?

Gladiator

Legacy Member
Bexorcist, je wekt mijn interesse alvast :)

Wat verkoop je precies en welke prijs had je er graag voor gehad? :)
(eventueel een foto is misschien handig, dan zie ik alles ineens hé :) )

Mvg,

lowrobbn

Legacy Member
PS3 SlIM 160 GB (incl. originele doos)+ DS3 Controller + HDMI + 18 Games (GT5, GT6, Skyrim, ...) + 2 Games op schijf ( NFS Rivals + Nino Kuni ) + Buzzers incl 2 buzz games



- Factuur normaal gezien nog steeds aanwezig

Gladiator

Legacy Member
Heb beiden een pm gestuurd, kwestie van concreet op te kunnen lijsten wat jullie verkopen tegen welke prijs :)

(Ben graag eerlijk in zulke zaken & zal dan zien welk pakket mij het meest ligt/interesseert.)
(Eventueel mogen jullie dat gerust hier posten ook - kwestie van transparant te zijn :))

MrGeeky84

Legacy Member
Ik heb hier nog een PS3 staan met 12 games ... Het is wel een FAT model . Wel goed onderhouden, en werkt nog perfect .
Interesse ?

Gladiator

Legacy Member
angelfromhell84 zei:
Ik heb hier nog een PS3 staan met 12 games ... Het is wel een FAT model . Wel goed onderhouden, en werkt nog perfect .
Interesse ?

Liever geen FAT; welke games? :)

@ Anderen, het zou handig zijn moest je eventueel een prijs in gedachten hebben - foto's ook zeker welkom.

(Ik weet, als mensen hun zinnen hebben gezet om iets te verkopen en hiervoor een topic aanmaken etc ze hier wat meer mee bezig zijn dan passanten op een gezocht topic, maar het zou dus wel handig zijn wat meer info/beschrijving ivm jullie pakket op te lijsten? :) )

Mvg,

kampers

Legacy Member
Gladiator zei:
Liever geen FAT; welke games? :)

@ Anderen, het zou handig zijn moest je eventueel een prijs in gedachten hebben - foto's ook zeker welkom.

(Ik weet, als mensen hun zinnen hebben gezet om iets te verkopen en hiervoor een topic aanmaken etc ze hier wat meer mee bezig zijn dan passanten op een gezocht topic, maar het zou dus wel handig zijn wat meer info/beschrijving ivm jullie pakket op te lijsten? :) )

Mvg,

vanaf 120€ https://www.beyondgaming.be/archive/bs-playstation.191/ps3-slim-2-games.975006

lowrobbn

Legacy Member
Gladiator zei:
Heb beiden een pm gestuurd, kwestie van concreet op te kunnen lijsten wat jullie verkopen tegen welke prijs :)

(Ben graag eerlijk in zulke zaken & zal dan zien welk pakket mij het meest ligt/interesseert.)
(Eventueel mogen jullie dat gerust hier posten ook - kwestie van transparant te zijn :))
Wees gerust, deze thread wordt zeer goed opgevolgd ; )

Gladiator zei:
Liever geen FAT; welke games? :)


@ Anderen, het zou handig zijn moest je eventueel een prijs in gedachten hebben - foto's ook zeker welkom.


(Ik weet, als mensen hun zinnen hebben gezet om iets te verkopen en hiervoor een topic aanmaken etc ze hier wat meer mee bezig zijn dan passanten op een gezocht topic, maar het zou dus wel handig zijn wat meer info/beschrijving ivm jullie pakket op te lijsten? :) )


Mvg,

PM gestuurd met foto van het pakket ;) Ik denk persoonlijk dat als iemand een topic aanmaakt om zn ps3 te verkopen hij voornamelijk z'n prijs de hoogte in probeert te jagen. In tegenstelling tot de passanten :)

stefz8

Legacy Member
Beste,

Ik verkoop mijn PS3 Slim + 2 controllers + headset (en eventueel Fifa 14)...

Voor 110 euro mag je hem komen ophalen! PS3 is in perfecte staat, telkens goed opgeborgen en geen defecten aan gehad!

Gladiator

Legacy Member
Daar ik liefst een super slim had gekocht en wat tragere reacties bij enkelen (meer info ivm hun pakket) is deze topic wat uitgelopen vrees ik :)

Concreet, ben ik in principe nog op zoek :)

Mvg,

leseppe

Legacy Member
Kveronderstel dat je totaal niet geïnteresseerd bent in een eerste generatie console 40GB? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan