Archief - PC van 1 à 2 ghz

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kwertie

Legacy Member
mag ook ietsje meer zijn, maar budget is vrij beperkt
zware graka is niet nodig

minimum:
amd/intel maakt weinig uit (liefst géén Celeron)
256mb ram
20gb
zonder graka kan ook ('k heb zelf een ATi-kaartje met 32mb liggen op agp 4 x )

liefst met een 17" CRT (15" is ook OK)

naargelang de specificaties mag de prijs variëren, maar in totaal zeker niet meer dan 200 à 225€ ... (moet dan wel met muis/klavier/scherm zijn)

Kwertie

Legacy Member
MRzone zei:
ik heb nog een proper 15" Toshiba staat voor €15
gelieve ook te zeggen vanwaar ge zijt enzo ;)...
ma me da scherm op zich ben'k ni veel e, tis em vooral om de pc te doen :p scherm vind ik zelf ook zo wel

BloodSeaker

Legacy Member
Ik ga morgen hier iets laten weten, maar kans zit er dik in dat ik wel ene heb voor u. Moet even nakijken nog wat de specificaties ervan zijn. Ma tis met scherm en dacht ook muis en keyboard. Ik laat nog iets weten

BloodSeaker

Legacy Member
Mmm, da was maar een 600Mhz of zo, meer niet.


19" CRT heb ik wel nog te koop:)

Kwertie

Legacy Member
BloodSeaker zei:
Mmm, da was maar een 600Mhz of zo, meer niet.


19" CRT heb ik wel nog te koop:)
als de prijs van het systeem (dat blijkbaar van iemand anders zal moeten komen) wil ik die monitor wel overnemenen tegen een vriendenprijsje... ;)

n0sTRa

Legacy Member
kheb nog een:

AMD Athlon1700+
Asus A7N8X-X
2*256DDR500 van Adata
Chaintech Geforce2 mx200 32mb
Maxtor Diamondmax9 80gb

eventuel nog zwarte case met window, cd rom en cd-rw heb ik ook nog

enz ...

Kwertie

Legacy Member
n0sTRa zei:
kheb nog een:

AMD Athlon1700+
Asus A7N8X-X
2*256DDR500 van Adata
Chaintech Geforce2 mx200 32mb
Maxtor Diamondmax9 80gb

eventuel nog zwarte case met window, cd rom en cd-rw heb ik ook nog

enz ...
zou ideaal zijn...
gelieve je prijs te geven

met/zonder cd-rom en met/zonder cd-rw
pc moet toch wel in een kast zitten he, wat voor één maakt weinig uit ... :)

n0sTRa

Legacy Member
alles compleet voor een 200 euro, kan er u nog keybord en muis bij doen. alleen scherm ontbreekt dan nog

edit: eventueel kan ik er nog voor een 25euro een 15" monitor bij doen

BloodSeaker

Legacy Member
Voor de geinteresseerden, voor 50€ krijgt ge men 19" scherm drek, dan wel liefst afhaling he, want versturen met kilopost gaat ewa duur zijn :/

Kwertie

Legacy Member
Ik heb de PC van nostra vandaag gekocht en blijkt goed te werken, thx hiervoor, een whitelist zou mogen ;)

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan