n.t
Legacy Member
Hallo,
had overlaatst van een vriend een nokia 2100 in bruikleen gekregen, spijtig genoeg is mijn stoelpoot op't scherm beland en hij ziet er niet meer zo schoon uit maw !
nu zoek ik een andere 2100, liefst ook een gele
tegen een leuk prijsje, mag enkel gsm zelfs zonder lader of batterij enz zijn! wel nog in goeie werkende staat!
[email protected] mag je me altijd toevoegen, kan zijn dat ik dit uit het oog verlies!
had overlaatst van een vriend een nokia 2100 in bruikleen gekregen, spijtig genoeg is mijn stoelpoot op't scherm beland en hij ziet er niet meer zo schoon uit maw !
nu zoek ik een andere 2100, liefst ook een gele
tegen een leuk prijsje, mag enkel gsm zelfs zonder lader of batterij enz zijn! wel nog in goeie werkende staat! [email protected] mag je me altijd toevoegen, kan zijn dat ik dit uit het oog verlies!
mss gewoon zeggen, da kan dat hij zegt: da was toch maar rommel... Ik moest em ni meer ebbe...