T€RM!N4T0R
Legacy Member
Ik ben dus op zoek naar een MP3-speler liefst te ruilen tegen m'n GF4 Ti4200 aangezien ik krap bij kas zit atm.
Het hoeft dus niet per se een heel groot geheugen te zijn daar ik zoiezo nie veel opleg kan doen.
Het moet wel een degelijk merk zijn en een goede geluidskwaliteit hebben.
Laat zien wat je te bieden hebt.
Het hoeft dus niet per se een heel groot geheugen te zijn daar ik zoiezo nie veel opleg kan doen.
Het moet wel een degelijk merk zijn en een goede geluidskwaliteit hebben.
Laat zien wat je te bieden hebt.