Archief - Mini-ITX build

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mistertimmy952

Legacy Member
Ik zoek een mini ITX build, zoiets als de coolermaster elite 110.
De volgende onderdelen wil ik op bieden :

-case
-moederbord
-cpu
-ram

BMF|Johan

Legacy Member
Ik heb nog een Mini-ITX build in de aanbieding:
-Case: Nilox MW-100 met externe 60W adapter. Pic
- Moederbord: Asus P8H61-I R2.0 USB 3.0
- CPU: Intel Celeron G1620T met Akasa K25 cooler
- RAM: 2GB

Harde schijf en DVD ofzo zal je dus zelf moeten voorzien, maar die zocht je ook niet :) Qua prijs dacht ik aan 120 euro.
Als je hogere CPU-eisen stelt, kan ik er eventueel een i5-3470T insteken uit een ander systeem hier.

mistertimmy952

Legacy Member
mhhh, ben je bereid onderdelen te verkopen? De case had ik graag anders gezien, wel interesse in cpu,mobo en ram.

mistertimmy952

Legacy Member
jastas zei:
Ik heb nog een LC Power 1340mi liggen in perfecte staat (ongebruikt, enkel eens bekeken) en een PicoPSU 90W (wel nog een 220v naar 12v adapter kopen).

Mag weg voor een goed bod

ik neem aan dat er geen plaats is voor een externe gpu? Ik zou liefst zo'n case nemen ik weet nog niet goed wat ik er allemaal in ga steken vandaar.

BMF|Johan

Legacy Member
mistertimmy952 zei:
mhhh, ben je bereid onderdelen te verkopen? De case had ik graag anders gezien, wel interesse in cpu,mobo en ram.

Doe maar een voorstel, desnoods via PM.

jastas

Legacy Member
mistertimmy952 zei:
ik neem aan dat er geen plaats is voor een externe gpu? Ik zou liefst zo'n case nemen ik weet nog niet goed wat ik er allemaal in ga steken vandaar.

Neen jammer genoeg niet, of je moet een gat in de bovenkant modden :D

skank

Legacy Member
Ik heb misschien iets voor je.
Gaat enkel weg indien een mooi bod, hij hoeft niet weg.
Draait bv perfect xbmc (full hd, hd audio etc)

Moederbord: Biostar NM70I-847 (celeron)
Ram: 2 gb ddr3 1333 kingston
Case: LC Power LC-1340mi - Bureaumodel slimline

Geef je prijs indien interesse

mistertimmy952

Legacy Member
skank zei:
Ik heb misschien iets voor je.
Gaat enkel weg indien een mooi bod, hij hoeft niet weg.
Draait bv perfect xbmc (full hd, hd audio etc)

Moederbord: Biostar NM70I-847 (celeron)
Ram: 2 gb ddr3 1333 kingston
Case: LC Power LC-1340mi - Bureaumodel slimline

Geef je prijs indien interesse

Opnieuw zonder externe gpu voorziening zie ik? Hoeveel vraagje er ongeveer voor?

BMF|Johan

Legacy Member
BMF|Johan zei:
mistertimmy952 zei:
mhhh, ben je bereid onderdelen te verkopen? De case had ik graag anders gezien, wel interesse in cpu,mobo en ram.

Doe maar een voorstel, desnoods via PM.

Still waiting... Of is het aanbod van skank interessanter?

mistertimmy952

Legacy Member
Momenteel ben ik even druk, maar voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar johan aangezien er bij hem een losse cpu geinstaleerd kan worden. Enkel ben ik aan het kijken vr afstand, tenzij johan ooit in de buurt van gent is? Voor skank is aalst geen probleem, ik zal straks een bod geven op johans onderdelen, dan zien we wel of hij akkoord gaat of niet.

BMF|Johan

Legacy Member
mistertimmy952 zei:
Momenteel ben ik even druk, maar voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar johan aangezien er bij hem een losse cpu geinstaleerd kan worden. Enkel ben ik aan het kijken vr afstand, tenzij johan ooit in de buurt van gent is? Voor skank is aalst geen probleem, ik zal straks een bod geven op johans onderdelen, dan zien we wel of hij akkoord gaat of niet.

Nee, ik kom niet meteen in de richting van Gent. Maar verzending is misschien wel een mogelijkheid: momenteel zit alles ingebouwd in die case en van die case heb ik de doos nog dus dat zit goed verpakt.

mistertimmy952

Legacy Member
BMF|Johan zei:
Nee, ik kom niet meteen in de richting van Gent. Maar verzending is misschien wel een mogelijkheid: momenteel zit alles ingebouwd in die case en van die case heb ik de doos nog dus dat zit goed verpakt.
Eventueel doos moederbord ng? Is 85 vr de cpu mobo en ram genoeg? Ik wil eventueel wel halen maar verzending zou makelijker zn.

BMF|Johan

Legacy Member
skank zei:
Ik kan verzenden ;)

Ik ook :p
mistertimmy952 zei:
Eventueel doos moederbord ng? Is 85 vr de cpu mobo en ram genoeg? Ik wil eventueel wel halen maar verzending zou makelijker zn.
De doos van het moederbord heb ik niet meer, maar ik kan er wel voor zorgen dat het stevig en goed verpakt is. Als je de case niet neemt, hou ik de Akasa-cooler wel: da's een low-profile model, andere coolers passen niet in deze kleine case. Eventueel kan ik er wel een gewone boxed cooler op monteren.
* Ofwel 85 euro (+ verzendkost) voor cpu, mobo en ram.
* Ofwel 95 euro (+ verzendkost) voor cpu, mobo, ram en boxed cooler.
* Ofwel 120 euro (+verzendkost) voor cpu, mobo, ram, Akasa cooler en case.

Laat maar weten wat je verkiest.

mistertimmy952

Legacy Member
BMF|Johan zei:
Ik ook :p

De doos van het moederbord heb ik niet meer, maar ik kan er wel voor zorgen dat het stevig en goed verpakt is. Als je de case niet neemt, hou ik de Akasa-cooler wel: da's een low-profile model, andere coolers passen niet in deze kleine case. Eventueel kan ik er wel een gewone boxed cooler op monteren.
* Ofwel 85 euro (+ verzendkost) voor cpu, mobo en ram.
* Ofwel 95 euro (+ verzendkost) voor cpu, mobo, ram en boxed cooler.
* Ofwel 120 euro (+verzendkost) voor cpu, mobo, ram, Akasa cooler en case.

Laat maar weten wat je verkiest.
Ok als jij daarvoor kan zorgen hebben we een deal, hou de koelers maar ik heb er zelf ng genoeg ;) ik neem de deal vn 85 euro.

@skank : sorry ik verkies johans aanbod
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan