Archief - lego gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tweety501

Legacy Member
Hej,


Ik ben op zoek naar Lego, om mijn collectie wat aan te vullen.
Het mag eigenlijk vanalles zijn, zowel curverbakken met lego in, als complete dozen.

Als je nog wat hebt liggen, post hier maar en dan zie ik wel verder.

Bedankt !

Groetjes,

Tweety

el yarto

Legacy Member
ik heb hier veel lego staan
een bak vol lego van echte lego stukken
-kastelen
-raketten
-draken
-brommer
-brandweer
-politie
-enz..

Tweety501

Legacy Member
el yarto: kan je eventueel fotootjes trekken aub? En van waar ben je?

DUSTLESS_0

Legacy Member
Ik heb nog een lego techinc box met de mc laren formule een auto

PuSsYcAt DoLlS

Legacy Member
ik heb hier een hele koffer liggen die je kan dragen met een handvat aan zo een 30 cm groot en dit is onderverdeeld in 3 lâgen met alleem lego blokken

Tweety501

Legacy Member
@ el yarto : ah ok. Ik werk in Mechelen, zou ik eventueel eens mogen langskomen om alles te bezien?

@DUSTLESS_0: bedankt voor de post. Technic intresseert me wat minder.

@PuSsYcAt DoLlS: zou je eventueel een fotoke kunnen maken, en van waar ben je?

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
heb ook nog veel bakken met lego staan... ook met duplo (moest je dat ook intresseren)
zitten zo ook straten , schepen , autos enzo bij :) en speciale platformen voor maan basis en stuff

woon in Aalst 9300

DjProbe

Legacy Member
heb 2 curverbakken bomvol, en nog een derde met meer 'technics' stuff :D
wat zoude daar voor geven trouwens ?

Rikky-Jin

Legacy Member
Hey,
ik ben van Lebbeke en ik heb hier nog hetvolgende:
- het Legoredo Fort (ofzoiets :) )
- een vrij groot mooi kasteel
- voetbalstadion met twee tribunes
- lego van shell (naftstation en winkeltje en camionnetje)
- trein van harry potter en de sorteerhoed van harry potter

laat mij maar iets weten :)

greetz; Erik

waffel

Legacy Member
tweety, was jij die niet die aan men deur stond voor ook lego te kopen? :p (al een tijdje geleden)

DonThomas

Legacy Member
Ik heb hier meer dan 8 bakken staan bomvol met legoblokken, accesoires, figuurtjes allemaal gesorteerd via vorm en soort.
Ook nog een voetbalstadion met 2tribunes, ziekenhuisje, intredeloket, radiostation enz.

NoizeSuppressor

Legacy Member
DjProbe zei:
heb 2 curverbakken bomvol, en nog een derde met meer 'technics' stuff :D
wat zoude daar voor geven trouwens ?

da kunt ge zo niet zeggen, moet ge zien eerst. Gij koopt toch ook geen auto aan de hand van 'rode auto met vier wielen' ;)

Tweety501

Legacy Member
@[HBV]-=XortioN=- : zeker intresse, ook voor de duplo. Kan je eventueel foto's maken? En aalst is geen probleem.
@DjProbe en NoizeSuppressor : idd, eerst liefst zien.
In het algemeen trouwens: voor een ongesorteerde bak, gebruikte lego, geef ik een 25 à 35 euro. Maar het hangt er idd vanaf wat er juist inzit..
Zou je deze prijs zien zitten eventueel?

@ Rikky-Jin : bedankt voor het aanbod, maar dat is me ineens wat teveel. En zeker als het nog om volledige sets gaan, wordt het te duur. Misschien een volgende keer. Ik heb ook een budget vandaar :)

@waffelaar : ja idd..Vermits de lego er goed doorgaat, post ik hier regelmatig om nieuwe dingen bij aan te kopen...Die van jou is al goed van pas gekomen trouwens, zeker de zaken van de western...:)

@DonThomas : bedankt heel intressant aanbod, maar dat gaat over mijn budget gaan vrees ik. Ik hou het in ieder geval bij voor de volgende keer..

Bedankt voor de reacties in ieder geval.

Rikky-Jin

Legacy Member
Maar ik moet daarom nie alles in éne keer verkope ze...
ik doe ook dinges apart weg
diene trein van harry potter daar zouk eigelijk nog t liefst van af zijn :D

greetz
R-J

PuSsYcAt DoLlS

Legacy Member
van mij zijn het allemaal kleine lege bloken met 3 panelen om op verder te bouwen :)

Tweety501

Legacy Member
@Rikky-Jin: ah ok. Da's anders natuurlijk. Die trein, is die compleet, met of zonder doos, handleiding? Deze wordt nog verkocht voor een 50$ op het Net. Als hem compleet is enzo, doe je weg voor 30 euro ?

@PuSsYcAt DoLlS : ah ja, ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Dat intresseert me niet echt. Toch bedankt !

Rikky-Jin

Legacy Member
die trein van harry potter is dus me zo een perronneke bij,
de doos heb ek helaas nie meer,
boekske normaal wel
hij is natuurlijk compleet, staat dus nog ineen ook...
25 euro ?
pm mij as ge geinteresseerd zijt hé

DonThomas

Legacy Member
DonThomas zei:
Ik heb hier meer dan 8 bakken staan bomvol met legoblokken, accesoires, figuurtjes allemaal gesorteerd via vorm en soort.
Ook nog een voetbalstadion met 2tribunes, ziekenhuisje, intredeloket, radiostation enz.

Je moet natuurlijk niet alles meenemen en de prijs is zeker heel laag want die dozen staan enkel in de weg...
Als je toch interesse zou hebben...
Elke prijs aanbod is welkom voor dees dinge

krisse5844

Legacy Member
We hebben hier zelfs nog twee lego treinen staan , met sporen , perons , stationnetjes . Mocht u dat interesseren laat je maar iets weten. Ik moet wel nog navraag doen of die ook effectief wegmogen...

Heb nog foto's toegevoegd :

http://users.pandora.be/malisse/Lego/DSC00092.JPG
http://users.pandora.be/malisse/Lego/DSC00093.JPG
http://users.pandora.be/malisse/Lego/DSC00094.JPG
http://users.pandora.be/malisse/Lego/DSC00095.JPG
http://users.pandora.be/malisse/Lego/DSC00096.JPG

Dit zijn twee treintje elke met hun typisch "landschap"...

Greetz krisse
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan