Archief - iPhone/Smartphone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thibautvdb

Legacy Member
Ik zoek een smartphone voor mijn vriendin.

Liefst een deftig toestel zonder grote schade, een redelijke camera en moet voor de rest vlot werken.
Voorkeur gaat uit naar iOS of recente versie van Android.

iPhone 4S-5 of Samsung Galaxy's zijn zeker interessant, dus laat maar iets weten.

Graag ineens prijs erbij vermelden en algemene staat, aankoopdatum, eventuele mankementen,...

ADC

Legacy Member
Ik heb hier een Wiko Rainbow turquoise kleur 4GB (uitbreidbaar tot 32GB) Wifi 3G Camera Gps en recente android met doos oplader en boekje prijs 80€ excl verzending.

thibautvdb

Legacy Member
ADC zei:
Ik heb hier een Wiko Rainbow turquoise kleur 4GB (uitbreidbaar tot 32GB) Wifi 3G Camera Gps en recente android met doos oplader en boekje prijs 100€ excl verzending.

Sorry geen interesse in het merk Wiko

michielsingh

Legacy Member
Nokia Lumia 920 ( met 'draadloze' oplader + carkit voor de GSM), is wel Windows Phone, laat maar weten of je interesse hebt

- normale gebruikerssporen
- linkerbovenhoek licht beschadigd

- nieuwprijs 599€
- aangekocht op 26/03/2013 bij coolblue

AzZ_KiKr

Legacy Member
Galaxy s2 in zeer goeie staat. Met protector en hoesje. Aankoopdatum, geen idee. Maar ziet er zo goed als niew uit. Staat momenteen een 4.2.2 op 'aar zijn genoeg recentere roms te vinden.
Zit ook extended batterij in (originele zit er ook bij,, nooit gebruikt)
100euro

thibautvdb

Legacy Member
michielsingh zei:
Nokia Lumia 920 ( met 'draadloze' oplader + carkit voor de GSM), is wel Windows Phone, laat maar weten of je interesse hebt

- normale gebruikerssporen
- linkerbovenhoek licht beschadigd

- nieuwprijs 599€
- aangekocht op 26/03/2013 bij coolblue

Wsl te duur, maar hoeveel wil je er nog voor?

thibautvdb

Legacy Member
AzZ_KiKr zei:
Galaxy s2 in zeer goeie staat. Met protector en hoesje. Aankoopdatum, geen idee. Maar ziet er zo goed als niew uit. Staat momenteen een 4.2.2 op 'aar zijn genoeg recentere roms te vinden.
Zit ook extended batterij in (originele zit er ook bij,, nooit gebruikt)
100euro

Bedankt voor het aanbod maar dit toestel is te oud

croimans

Legacy Member
galaxy S3 mini voor 100 euro van mijn madam, wegens upgrade naar padfone mini
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan