Archief - Iphone herstel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bezoeker1904

Legacy Member
Heb hier al een tijdje een power en home button flex liggen voor een Iphone 4s. Maar na er ooit eens aan begonnen te zijn leek het mij toch wat te hoog gegerepen.
Nu is de power button ondertussen wel degelijk helemaal op. Is er iemand uit de omgeving die dit kan vervangen tegen een redelijke prijs?

Thieu87

Legacy Member
Ik heb bij de iPhone 4S van mijn vriendin dezelfde herstelling uitgevoerd... Moet dus wel lukken zou ik zo zeggen :-) Ben van Sint-Katelijne-Waver dus is niet ver :-)

bezoeker1904

Legacy Member
Uw inbox zit vol denk ik Thieu :-)
Zou fantastisch zijn, doe maar een voorstel!

tinbie

Legacy Member
is niet de bedoeling dat je gans die flex kabel vervangt ook hé :)
Enkel de button is genoeg :)

Thieu87

Legacy Member
Als het over hetzelfde defect gaat als wat ik hersteld heb bij de iPhone van mijn vriendin, moet je de flex wel degelijk mee vervangen. Het was het contact op deze flex dat defect was.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Thieu87

Legacy Member
Inderdaad... Want die flex zit helemaal op de achterzijde gekleefd, en aangezien een 4S langs voor open gaat moet je lcd & digitizer, batterij, antennes, andere flexen,... allemaal verwijderen. Vandaar dat ik ook niet goed snap dat sommige winkels/mensen garanderen het op een half uur te fixen... :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

ADC

Legacy Member
Ongeveer een half uur is wel mogelijk als je heel snel kan werken :) En de iPhone 4s gaat dus wel langs de achterkant open he niet langs de voorkant. Maar je moet inderdaad gans de iPhone openen.

tinbie

Legacy Member
Als ik u zeg ik dit op 15min herstel zal je me toch niet geloven zeker?

Is enkel de button die er uit moet en dan dat zwart contactje vervangen of proper maken.
Thats it!

Maar hier haal je idd ook Logic board voor uit.
Duurt 2 min op zich.

ADC

Legacy Member
Dan ga je die knop toch moeten solderen want de power knop zit toch op de flex gesoldeerd he en hij spreekt ook van home button dan moet je gans de iPhone open doen en dus het scherm ook eraf halen om aan de home button flex te kunnen vooraan.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Iemand hier die een gebroken scherm van een iPhone 5 kan herstellen? :p

tinbie

Legacy Member
ADC zei:
Dan ga je die knop toch moeten solderen want de power knop zit toch op de flex gesoldeerd he en hij spreekt ook van home button dan moet je gans de iPhone open doen en dus het scherm ook eraf halen om aan de home button flex te kunnen vooraan.

Die word er niet op gesoldeerd maar gelijmd op de flex.

Sheldon Cooper zei:
Iemand hier die een gebroken scherm van een iPhone 5 kan herstellen? :p


Ja natuurlijk. Heb er nog enkele liggen. Wit of zwart?

ADC

Legacy Member
Als je spreekt over power (aan uit knop) van iphone 4s dan is die knop zelf wel gesoldeerd op de flex en ook geplakt met lijm.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan