Karinbl
Legacy Member
Hallo allemaal,
Voor het monteren van een aantal filmpjes van DVD naar Movie maker graag hulp gezocht! Het lukt niet om filmpjes in Movie maker te bewerken d.m.v. knippen en plakken. Er ontstaat steeds een zwart beeld, maar wel geluid. Wie kan hier online technisch advies voor geven?? Evt. een vergoeding als oplossing gevonden is. Hoop zo dat iemand kan helpen!! Graag z.s.m. bericht is welkom! Alvast bedankt.
Voor het monteren van een aantal filmpjes van DVD naar Movie maker graag hulp gezocht! Het lukt niet om filmpjes in Movie maker te bewerken d.m.v. knippen en plakken. Er ontstaat steeds een zwart beeld, maar wel geluid. Wie kan hier online technisch advies voor geven?? Evt. een vergoeding als oplossing gevonden is. Hoop zo dat iemand kan helpen!! Graag z.s.m. bericht is welkom! Alvast bedankt.