╚╦╬╦╝
Legacy Member
Code:
[B]1. Een Tv[/B]
[U]Vereisten:[/U] 55-70cm diagonaal / strak uitzicht [URL=http://images.google.be/imgres?imgurl=http://www.smitenter.nl/Televisies/Dsc00176.jpg&imgrefurl=http://www.smitenter.nl/televisies.html&h=283&w=214&sz=11&tbnid=LWXOLxpt5ukJ:&tbnh=110&tbnw=83&hl=nl&start=315&prev=/images%3Fq%3Dtelevisie%26start%3D300%26svnum%3D10%26hl%3Dnl%26lr%3D%26c2coff%3D1%26sa%3DN]zoals deze ong.[/URL]
[B]2. Dvd speler[/B](al is dit nog niet zeker)
[U]vereisten:[/U] Moet ook divx kunnen lezen etc.
[B]3. Een 2persoonszetel[/B]
[U]vereisten:[/U]zwarte/zwart-grijze/grijze/donkerrode of een mengeling van al deze kleuren / textiel:stof / Vooral voorkeur naar van die modellen waarin precies lucht in de kussens zit.
Prijzen:
ik heb mezelf gezworen om deze 3 samen voor !!!!maximum!!!! 400-500euro te hebben(kan eventueel verhogen, naarmate iemand een enorm mooi zeteltje post, wat wa mer waard is) individuele richtprijzen heb ik niet. Ik overweeg elk aanbod
*allerlei fancy kamerstuff is ook welkom
(ik hou enorm van allerlei soorten verlichting, en abstracte stuff.. dus kom niet af met houten beeldjes en si en la, maar echte fabriekstijl dingen ofzo )BTW: het is vanzelfsprekend dat de zetel afgehaald of gebracht wordt.(ik ben van Regio Aalst, maar offer me! zolang je van Oost-Vl bent, is de kans groot dat ik er zou geraken )
Bij het aanbieden gelieve:
*Je excl. vraagprijs + huidige nieuwprijs te vermelden
*Een fotootje van je eigen exemplaar te linken
*Je woonplaats te vermelden
*te vermelden hoe het goed tot hier in Aalst zou raken als het van jou afhangt.

Jelle
BTW: het is vanzelfsprekend dat de zetel afgehaald of gebracht wordt.(ik ben van Regio Aalst, maar offer me! zolang je van Oost-Vl bent, is de kans groot dat ik er zou geraken.)
BTW2: Dit weekend ben ik afwezig en ik werk volgende week met de late ploeg: 14u tot 22u
da ga nie gaan hoor vreezek
(ben van regio oilsjt, ma van Mere om exact te zijn