Archief - [GZ]3 dingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

╚╦╬╦╝

Legacy Member
Code:
[B]1. Een Tv[/B]
[U]Vereisten:[/U] 55-70cm diagonaal / strak uitzicht [URL=http://images.google.be/imgres?imgurl=http://www.smitenter.nl/Televisies/Dsc00176.jpg&imgrefurl=http://www.smitenter.nl/televisies.html&h=283&w=214&sz=11&tbnid=LWXOLxpt5ukJ:&tbnh=110&tbnw=83&hl=nl&start=315&prev=/images%3Fq%3Dtelevisie%26start%3D300%26svnum%3D10%26hl%3Dnl%26lr%3D%26c2coff%3D1%26sa%3DN]zoals deze ong.[/URL] 

[B]2. Dvd speler[/B](al is dit nog niet zeker)
[U]vereisten:[/U] Moet ook divx kunnen lezen etc.

[B]3. Een 2persoonszetel[/B]
[U]vereisten:[/U]zwarte/zwart-grijze/grijze/donkerrode of een mengeling van al deze kleuren / textiel:stof /  Vooral voorkeur naar van die modellen waarin precies lucht in de kussens zit.

Prijzen:
ik heb mezelf gezworen om deze 3 samen voor !!!!maximum!!!! 400-500euro te hebben(kan eventueel verhogen, naarmate iemand een enorm mooi zeteltje post, wat wa mer waard is) individuele richtprijzen heb ik niet. Ik overweeg elk aanbod




*allerlei fancy kamerstuff is ook welkom ;) (ik hou enorm van allerlei soorten verlichting, en abstracte stuff.. dus kom niet af met houten beeldjes en si en la, maar echte fabriekstijl dingen ofzo )


BTW: het is vanzelfsprekend dat de zetel afgehaald of gebracht wordt.(ik ben van Regio Aalst, maar offer me! zolang je van Oost-Vl bent, is de kans groot dat ik er zou geraken )


Bij het aanbieden gelieve:
*Je excl. vraagprijs + huidige nieuwprijs te vermelden
*Een fotootje van je eigen exemplaar te linken
*Je woonplaats te vermelden
*te vermelden hoe het goed tot hier in Aalst zou raken als het van jou afhangt.


;)
Jelle



BTW: het is vanzelfsprekend dat de zetel afgehaald of gebracht wordt.(ik ben van Regio Aalst, maar offer me! zolang je van Oost-Vl bent, is de kans groot dat ik er zou geraken.)
BTW2: Dit weekend ben ik afwezig en ik werk volgende week met de late ploeg: 14u tot 22u

fientje1

Legacy Member
mjah... een tv zoals jouw prentjes daar, van die afmetingen, vind je in een winkel voor 500 euro ja.. maar jij wil voor deze prijs ook nog een zetel en dvdspeler :) da ga nie gaan hoor vreezek

DMX

Legacy Member
ken iemand die z'n tv verkoopt

onbeschadigde BlueSky tv
- grootte 60cm
- grijze kleur
- 2 luidsprekers aan de zijkant
- werkt uitstekend
- 1 scartaansluiting!
nieuwprijs was 370€,als je geinteresseerd bent,laat maar iets weten wat je er nog voor kan geven.

╚╦╬╦╝

Legacy Member
Idd wij hebben al deal gehad, ma ik weet niemmer van wa :D (ben van regio oilsjt, ma van Mere om exact te zijn ;)


zowel de dvd als de tv interesseren mij.

Ivm TV: spreekt voor zich dat ik van de tv graag fotos had gezien, of tenminste het 'type' ;) hier beneden hebben we ook een Bluesky..grijze en met boxene aan zijkant, ma dno of die maar 60 is, ma soit, fotos uploade, of gewoon een link naar het exacte type + de garantie datem in perfecte staat is(krasje mag), maakt mij al happy :applause:

Ivm DVD/Divx: wat is je prijs(afgeleverd hier bij mij ;) ) en zit er een manual bij? want kheb nog nooit met zoiets 'gewerkt'.
@ fientje, das een voorbeeld qua design ;) ik bedoel maar dat ik niet van die oubollige dozen wil met een schermpie erin :niceone:

soit, DMX ik wacht op verdere replies ;)



edit: ik zocht de tv ff op google, kom op kapaza, en heb denkik de aanbieding van die exacte tv gevondne(maar de foto is blurry) :D


http://www.kapaza.be/detail/1355279/Tv_BlueSky_te_koop_voor_goede_prijs.html

edit2: ik heb hem al een sms gestuurd met de vraag: welk type het precies is.

╚╦╬╦╝

Legacy Member
update:

ik heb besloten om als zetel ofwel 2 van deze fauteuils te zetten, ofwel zo één(maar in een minder opvallende kleur.

tenzij iemand een 2-zit heeft in het genre van de eerste link hier die niet breder is dan 1.70m

╚╦╬╦╝

Legacy Member
Ik heb ondertussen al een Tv'tje gekocht die vandaag in de Lidl te koop stond.

enkel nog op zoek naar een DVD/DIVX drive

raintjah`

Legacy Member
Ik heb hier nog een TV staan, die's wel al oud maar die werkt wel nog :)

╚╦╬╦╝

Legacy Member
raintjah` zei:
Ik heb hier nog een TV staan, die's wel al oud maar die werkt wel nog :)


sry, heb al eentje gekocht die in aanbieding stond enkel op 13sept(gisteren)

dees topic mag eigelijk dicht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan