Archief - [GZ] wow acc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cartman^-

Legacy Member
Bwa die moet ni echt weg eigelijk.. voor die priest kank op ebay pakke geld krijge.. Alsk wa moeite doe.. Als ge deftig bod kunt doen wie weet..

^[thc]Kenny

Legacy Member
Doe maar eens een bod? Zou niet weten wat ik ervoor moet vragen :)

go_ndw

Legacy Member
Mag je profielen doorverkopen (gewoon een vraagje)
En kun je één Char doorverkopen en de rest bijhouden? Hoe gaat dit in zijn werk dan?

No Fun At All

Legacy Member
jullie zijn zo zielig ... ik ga jullie charnames doorgeven aan blizzard en zegge ndat je ze verkoopt tzal snel gedaan zijn zie :tongue:

No Fun At All

Legacy Member
jullie kunnen trouwens toch geen chars op zich doorverkopen , alleen accounts, thank god blizzard voor deze veiligheidsvoorzieningen .
wie moetr ier nu "upgrowen" he ?

Cartman^-

Legacy Member
IK heb nergens gezegd dat ge chars kunt doorverkopen? Enkel accounts met spel derbij. Gij maakt nen debiele reply.. ik ni. Now sush boy.

No Fun At All

Legacy Member
ik maak helemaal geen debiele reply gij se *** , dat was een bijkomstig feit dat ik meldde , het gaat er hoedanook om da jullie illegale dingen aant doen zijn en da als ik of eender wie da wil u daar voor kunne late pakke !

Cartman^-

Legacy Member
Uw account + Spel verkopen is compleet legaal. Get your facts straight. Tot zover uw nuttige inbreng.. puber

BiZi

Legacy Member
man man, die no fun at all, zou beter zen nick veranderen in nolifeatall.

Waarom u druk maken? Snap ik echt niet...

Cartman^-

Legacy Member
Komt precies ni veel meer uit? Bon, terug ontopic. Succes nog topicstarter

No Fun At All

Legacy Member
komt nie veel uit omdat ik , unlike some of you , niet constant tijd heb om achter een pc te zitten , it's caled : (trommelgeroffel) having a life !!!

uw spel verkopen is 1 ding , het proberen meer aanlokkelijk te maken door te stoefen met de chars is iets anders

en gezien de threadstarter hier niet vraagt voor het spel maar een account is het aldus illegaal

danku

DarkCerberus

Legacy Member
No Fun At All zei:
komt nie veel uit omdat ik , unlike some of you , niet constant tijd heb om achter een pc te zitten , it's caled : (trommelgeroffel) having a life !!!
Vreemd want eeh... ze zijn namelijk wel aan 't posten. Iemand zonder life zou ik toch wel mooi dood wanen.

No Fun At All

Legacy Member
haha , dag cerbje , slechte comment man , kommaan verzin is iets beters ik weet dat je het kan

grtz van een guildie ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan