Archief - [GZ] Vrienden...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

woutervh

Legacy Member
... die BASE willen worden of binnen de 7 dagen geleden geworden zijn :D
En wel voor volgende tarieven: base unlimited, base voordeel bundels, base pro voor 24 maanden.
Contacteer me :cool:

grtz,
Wouter

Citje

Legacy Member
ROFL...ja ge moogt mij ook pmen ... dan kan ik menen ipod gaan ophalen

hahahha..ur funny m8

enZiiime

Legacy Member
ja right, alsof mense da doen zoda gij iets verniet krijgt ^^ , wa winne wij ermee

Kunlun

Legacy Member
Wij nix, maar hij wel ... Is da ni die actie da ge zoveel vrienden overtuigt da ge dan vanalles in ruil krijgt?

Puppieke

Legacy Member
ja idd... en dan moet ge meer dan een jaar wachten op u kado's en dan krijgde ze nog ni!!!!!!!!

MrSplasher

Legacy Member
Puppieke zei:
ja idd... en dan moet ge meer dan een jaar wachten op u kado's en dan krijgde ze nog ni!!!!!!!!

toeleveringsbedrijf is bij vorige actie failliet gegaan. Indien je duidelijk maakt dat je die cadeaus MOET ontvangen dan draaien ze wel bij.

Anywayz op eBay en Kapaza! zijn er mensen die u geld geven voor die vriendenactie te steunen als peter.

Puppieke

Legacy Member
ik heb al pakweg 15mails gestuurd en ne keer of 5 gebeld en ze zijn er nog ni... tenige da ze zegge is 'wachten, het was zon succes da we niet kunnen volgen'

Ik vind... nieuwe actie beginnen?? vorige eerst afronden mja... :s

woutervh

Legacy Member
ok, genoeg :offtopic: ;)

Kijk, ik ronsel hier niemand hé. Ik bekijk enkel eens of er geen mensen zijn die in aanmerking komen om mij een sms'je te sturen. Idd, je wint er niks bij, maar je verliest er niets bij ook. :ironic:
Moest het de omgekeerde situatie zijn, en ik kan iemand helpen door een stom sms'je te sturen, dan doe ik dat. Of ik er nu zelf mee geholpen ben of niet. Gewoon om andere mens een plezierke te doen :) Maja, ik ben dan ook te goed voor deze wereld waarschijnlijk :p

:help:
Grtz

HomeBoy7

Legacy Member
Puppieke zei:
ik heb al pakweg 15mails gestuurd en ne keer of 5 gebeld en ze zijn er nog ni... tenige da ze zegge is 'wachten, het was zon succes da we niet kunnen volgen'

Ik vind... nieuwe actie beginnen?? vorige eerst afronden mja... :s
Op welk geschenk zit ge dan nog te wachten ? Ik heb met de vorige actie een jaar moeten wachten op de ontbijtset, maar omdat ik zo lang heb moeten wachten heb ik nog een cadeaubon extra gekregen van €50 voor bij Vanden Borre (dacht ik).

McBr@in

Legacy Member
Puppieke zei:
ik heb al pakweg 15mails gestuurd en ne keer of 5 gebeld en ze zijn er nog ni... tenige da ze zegge is 'wachten, het was zon succes da we niet kunnen volgen'

Ik vind... nieuwe actie beginnen?? vorige eerst afronden mja... :s

Er stond onlangs in de krant dat de personen die in de vorige actie hun gerief ni gekregen hebben, dat dit jaar zullen krijgen op het einde van de nieuwe actie.

Maar inderdaad, heel da systeem trekt op geen kloten :)

Ik heb 6 mensen kunnen overtuigen om over te stappen naar base, dus in principe zou ik de 3cadeaus gekregen hebben. Maar ondertussen doet base er alles aan om te voorkomen dat die mensen mij als peter kunnen opgeven :)
Dikke kak dus.
Och ja, zolang ik dienen ipod nano em ist goed :p

soulblade

Legacy Member
Tsss...er zit tegenwoordig altijd een adderke onder het gras als men iets koopt!

Puppieke

Legacy Member
ik zou ook diene ontbijtset moeten krijgen... maar ik wacht nu al meer dan een jaar en tis er nog ni...
altijd maar "ff wachten, leveranciers kunnen ni volgen"
dikke zever volgens mij mja...

--NickName--

Legacy Member
ik wil gerust wel je vriend zijn hoor, maar ik heb geen interesse in die base

Mee

Legacy Member
woutervh zei:
kheb dus blijkbaar geen vrienden :confused:

(up1)

Grtz
Moest ge nu geld geven aan ne "vriend" zou al veel helpen hè.
Als ge die nu 10 of 20 € geeft is dienen wss heel blij, en gij moet maar 10 of 20 € betalen voor nen camera, ipod, of gps-ding!

woutervh

Legacy Member
Ok, wel kijk, nieuw regelke:

Als ik 4 "vrienden" kan aanbrengen, dan krijg ik een sony digitale camera en een GPS. Hoemeer "vrienden" hoe beter :)
Het is mij vooral te doen om die GPS. Dus, moest ik aan 4 vrienden geraken via het Buy & Sell forum, dan verkoop ik hier die camera volgens opbod. En dan verdeel ik de opbrengst eerlijk onder mijn vrienden :)
Lijkt me fair? :music:

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan