Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey69 zei:ge hebt minstens een dX9 kaart van ATI nodig. in de stijl van een ati 9600TX minimum
.

nu wil ik een downgrade doen,die doom 3 soepel kan trekken (en nee ik speel ni op hoge resolutie's)de reden waarvoor ie doom 3 moet kunne trekke is da quake 4 op diezelfd engine is gebaseerd.en de makers hebbe gezegd dat als je doom 3 soepel kan trekken,dat je quake 4 ook goe kan trekke...