Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

DreamWearl zei:'k heb hier nog video recorder,
sinds kort wel defect, dus opnemen gaat ni...
(hij blokkeerd bij opnemen/afspelen)
dus echt veel videorecorde is't ni meer
maar wa ge wel kunt doen is natuurlijk nog "zappen"
tv afstellen op videorecorder,
en kanalen wisselen met videorecorder
('kdenk dat't dat is wa ge wilt doen?)
't is ne sony,
met 2 scart ingangen ook...
prijs...
eu ni direct gedacht van wa'k dervan nog kan vrage
eerst zien da'k afstandbediening nog vind
(hier thuis gebruike we all-in-one vo alles, dus orginele moet ergens in kast ligge)
ge moet ma late wete als ge geintreseerd zeit
of totaal niet...
Drez zei:al een keer in de kringloopwinkel gekeken?
http://www.ateljee.kringloop.net/
ik heb er laatst nog een gebracht
)hmm,zal eens luisteren wat 't vrouwke ervan zegt...I'll let you know asapNeckie zei:Mijn bedoeling was om niet meer dan 40€ uit te geven...