Archief - [GZ] - Final Fantasy 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blistering

Legacy Member
ik zoek niet meer want heb hem al ergens anders gevonden
toch bedankt

jeltex

Legacy Member
Wel ik zoek hem nog steeds dus kan er asjeblieft iemand antwoorden ?

Kristof

Legacy Member
Hoeveel wil je geven voor de PC versie, met doos en al, helemaal volledig? en kom niet af met 15 € ofzo

F0x

Legacy Member
wel ik ga enkele mensen met huivering treffen:

ik heb:
FF7 (PS1)
FF7 (PC)
FF8 (PS1)
FF8 (PC)
FF9 (PS1)
FFX (PS2)
FFX-2 (PS2)

de collectie ligt me nauw aan het hart, ook al heb ik elk spel al minstens 2 keer uitgespeelt op elk platvorm.

ze zijn in perfecte staat, ik zal ze voor de zekerheid zelf nog is cleanen en eventueel een repairlaagje opzwieren.

sorry maar mijn dingen gaan niet weg ONDER de 40€. je moet weten dat FF7 niet meer wordt uitgegeven...

=> dus binnen dit en 10 jaar zijn dat collector items

...

jeltex

Legacy Member
@ Kristof: *zucht* zoals ik al zei zoek ik hem helemaal niet op pc maar op PlayStation 1.

@ Fox. 40 euro is cava als hij in perefecte staat is. Verzending wel inclusief.Als je ergens in Gent of Brugge woont kan ik misschien ook komen afhalen.

Firefoxbt

Legacy Member
F0x zei:
wel ik ga enkele mensen met huivering treffen:

ik heb:
FF7 (PS1)
FF7 (PC)
FF8 (PS1)
FF8 (PC)
FF9 (PS1)
FFX (PS2)
FFX-2 (PS2)

de collectie ligt me nauw aan het hart, ook al heb ik elk spel al minstens 2 keer uitgespeelt op elk platvorm.

ze zijn in perfecte staat, ik zal ze voor de zekerheid zelf nog is cleanen en eventueel een repairlaagje opzwieren.

sorry maar mijn dingen gaan niet weg ONDER de 40€. je moet weten dat FF7 niet meer wordt uitgegeven...

=> dus binnen dit en 10 jaar zijn dat collector items

...

ik heb al de games die jij opsomt dubbel en nog wat exta :cool:

trouwens, ff7 mag je van mij hebben voor 35€ incl. hoor, dan ben ik al tevreden mee ;) is de non-platinum versie of course in perfecte staat

jeltex

Legacy Member
Sweet. 35 euro incl. it is.

Kzie da je van Gent bent. Kun je volgende week woensdag of donderdag afspreken aan t station van Gent St. Pieters ?

Firefoxbt

Legacy Member
Nope, moet daar niet zijn

morgen of dit weekend kan'k wel aan brugsesteenweg ofzo geraken ;)

jeltex

Legacy Member
Aangezien ik net zag da je FF7 voor 32 euro incl. verkoopt in het console-forum prefereer ik eigenlijk ook om hem te kopen voor 32 euro in plaats van 35 :)

MarcV1

Legacy Member
Ga naar EBAY
Over een week (op donderdagavond 17 november) komt er daar een bieding op FF7 ten einde. Daarenboven is dit een gelimiteerde versie (met preview van FF8 incluis).

F0x

Legacy Member
MarcV1 zei:
Ga naar EBAY
Over een week (op donderdagavond 17 november) komt er daar een bieding op FF7 ten einde. Daarenboven is dit een gelimiteerde versie (met preview van FF8 incluis).
jij blijkt duidelijk te vergeten da redelijk veel mensen hier ebay nog niet kunnen gebruiken ondanks hun leeftijd...

jeltex

Legacy Member
Fox kweet niet of je zin hebt om onder de 32 euro te gaan want nu zijn de rollen een beetje omgekeerd. Degene die FF7 tegen de laagste prijs aanbiedt wint :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan