In dat topic werd 22eur geboden (incl., maar verzending is minder dan 2 eur), en in een recenter topic werd op 256MB SD ook al 20 geboden.
How about this: 15eur + iets. Ofwel betaal je dus meer dan 15 euro als je komt, of anders 15 euro plus iets dat je bijvoorbeeld zelf niet meer gebruikt, een verrassinkje
Als je het latje morgen al wil: ik heb morgen voor de middag een examen, na de middag ben ik thuis, en 's avonds ben ik terug weg. Als je geïnteresseerd bent in de deal (15eur+iets) PM je mij je MSN-adres maar, en dan laat ik je mijn adres wel weten en geef ik een seintje als ik morgen thuis ben.
Als je de deal niet ziet zitten, open ik straks of morgenmiddag gewoon een verkooptopic.