Archief - [GZ] 3d-kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentei

Legacy Member
hallo ik zoek een 3d-kaart iets van een ATI RADEON 9600PRO of een 9600XT van 125-256mb-ram of een gelijkwaardig GeForce.
Het MOET wel AGP zijn aangezien er geen PCI-e slots zijn op mijn mobo.
als je iets hebt wat ik zoek post het dan hier met vermelding wat voor kaart en de prijs en ik reageer wel.
dank bij voorbaat.

bennebiest

Legacy Member
Ik heb een Radeon 9800XT te koop:

MEDION RADEON 9800 XXL (dit is een MSI RX9800PRO-TD128 R9800XXL, met ATi Radeon 9800 XT R360-core)

Zie review voor tests en meer info:
http://www.overclockers.co.nz/ocnz/review.php?id=04vga00r9800promsi00000r9800pro0505


Grafische Processor Eigenschappen:
Video kaart ATI Radeon 9800 XT (R360)
GPU Codename R360
PCI-apparaat 1002 / 4E4A
Transistoren 117 miljoen
Procestechnologie 0.15u
Bus Type AGP 8x
Geheugengrootte 128 MB
GPU Kloksnelheid 392 Mhz (origineel: 390 MHz)
RAMDAC kloksnelheid 400 Mhz
Pixel Pipelines 8
TMU Per Pipeline 1
Vertex Shaders 4 (v2.0)
Pixel Shaders 1 (v2.0)
DirectX hardware ondersteuning DirectX v9.0
Pixel Fillrate 3136 MPixel/s
Texel Fillrate 3136 MTexel/s

Geheugenbus-Eigenschappen:
Bus Type DDR
Bus Breedte 256 bit
Werkelijke kloksnelheid 338 Mhz (DDR) (origineel: 338 MHz)
Effectieve kloksnelheid 676 Mhz
Bandbreedte 21632 MB/s
(Zoals te lezen in review is 'm easy to overclock @XT speeds and above)


Uitgangen:
1 x VGA
1 x DVI


Weg Wegens upgrade mobo met pci-express.

Foto's op http://users.pandora.be/bennebiest/tekoop/
'k woon in Dendermonde, werk in Gent.

Gentei

Legacy Member
een handig weetje is natuurlijk om dit erbij te zetten dit foto geeft aan dat ik een 3d-card nodig heb met twee poorten3d Kaart
Ik neem aan dat het AGP is en wat is je prijs??

psycho_256

Legacy Member
kaatje is nog maar weekske oud ofzo even als vervangkaartje gebruikt in mijn pc om toch voort te kunnen in afwachting van mijn nieuwe kaart. Nieuwprijs was 85€

The_Crow85

Legacy Member
hey

heb hier nog een SAPPHIRE 9800 PRO met zalman zm80d-hp vga cooler en zm-op1 fan, kaart met de 360 core

Gentei

Legacy Member
oke psycho en crow ben zeer benieuwd en zeer nieuwsgierig post uw prijzen !!!! lol oh ik wil wel een afspraak maken zodat we een goede levering doen ik betaal cash liever niet via overschrijving en versturing vertrouw da niet.. psycho enig kans dat je die 9600 PRO weggeeft voor 50€?? plz?? lol the crow post uw prijs ook is

psycho_256

Legacy Member
euhm had toch graag minstent 60€ gehad voor da kaartje is nog maar week oud e

Gentei

Legacy Member
psycho_256 zei:
euhm had toch graag minstent 60€ gehad voor da kaartje is nog maar week oud e
doe je hem echt niet weg voor minder dan 60€? jammer dan...

Gentei

Legacy Member
ehm ben het beschaamd om het te zeggen maar eigenlijk hetzelfde lol als ik meer geld had op het moment zou ik die van u wel kopen....
ik had juist mijn geheugen moeten upgraden naar 1 gig en was toch van plan om een radeon 9600 pro te kopen.
sorry psycho_256 maar ik zou echt wel je kaart kopen voor 60€ maar beschik nu alleen over een budget van 50€....

psycho_256

Legacy Member
k tis in orde :) ksnap u wel heb juist mijne pc ook geupgrade en kheb zowat etzelfde wa voor nu :p kmoe nog e nief schijfke ebbe dus :) voor 50 is em van u :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan