Gentei
Legacy Member
hallo ik zoek een 3d-kaart iets van een ATI RADEON 9600PRO of een 9600XT van 125-256mb-ram of een gelijkwaardig GeForce.
Het MOET wel AGP zijn aangezien er geen PCI-e slots zijn op mijn mobo.
als je iets hebt wat ik zoek post het dan hier met vermelding wat voor kaart en de prijs en ik reageer wel.
dank bij voorbaat.
Het MOET wel AGP zijn aangezien er geen PCI-e slots zijn op mijn mobo.
als je iets hebt wat ik zoek post het dan hier met vermelding wat voor kaart en de prijs en ik reageer wel.
dank bij voorbaat.

ksnap u wel heb juist mijne pc ook geupgrade en kheb zowat etzelfde wa voor nu
kmoe nog e nief schijfke ebbe dus