Ik heb een elektrische gitaar met ampje liggen, quasi nooit gebruikt dus nog in goede staat. Ik weet zelf niet meer hoeveel ik er voor betaald heb, maar met 150 euro ga ik akkoord. Dus dan heb je de gitaar, de amp, verbindingskabel en een gitaartas (naar de plectrum moet ik nog zoeken). Ik zal straks foto's posten.
Mijn vraag is: kom jij die dan ophalen of stuur ik die op? Ik heb wel geen idee hoe ik dat allemaal moet opsturen.