Archief - Gezocht xbox dvd drive

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*practice*

Legacy Member
ben dus op zoek naar een dvd drive voor de xbox
wie heeft er ene
liefst omgeving limburg
greetz

EvilDevil10en

Legacy Member
waarvoor moet em dienen is u lade kapot of uwe lazer? heb ng ene diene kapot is, mss kunde diene gebruike vo de lade

*practice*

Legacy Member
EvilDevil10en zei:
waarvoor moet em dienen is u lade kapot of uwe lazer? heb ng ene diene kapot is, mss kunde diene gebruike vo de lade

bij mij is de laser stuk
maar toch bedankt voor de reactie
greetz

*practice*

Legacy Member
waarschijnlijk een deal met robbeke
zal vanavond na 8 uur laten weten of de deal rond is

Siglo

Legacy Member
Siglo zei:
Gij hebt ene? Diegene waarop ik een bod gedaan had?


"Pm van Robbeke op 07-01-2006, 12:06


wil da wel opsturen....
ma moet dan alles is bijeen zoeken, want die is gedemoneert

laat u snel iets weten"

Dezelfde drive tweemaal verkopen?

Siglo

Legacy Member
*practice* zei:
deze mag gesloten worden
heb deal met robbeke gesloten

De godverdomse rotzak... die niet de moeite om op pm's te antwoorden en verkoopt den boel aan nen anderen... nice going Robbeke, ik hoop dat ge hier nog veel miskopen doet.

robbeke

Legacy Member
kerel let eens op u taal...
gij moet de behuizing hebben he...
deze mens kwam er om , was gene zever, dieje moest ni vragen da zenne maat da kwam halen en zo , da was binnen de 10 min geregeld . ik blijf niet wachten za

*practice*

Legacy Member
Siglo zei:
De godverdomse rotzak... die niet de moeite om op pm's te antwoorden en verkoopt den boel aan nen anderen... nice going Robbeke, ik hoop dat ge hier nog veel miskopen doet.

1 dat ge op u taal moet letten da vind ik ook
2 ik heb de vorige topic nie gezien van hem dus kon nie weten wat gij moest hebben
3 ge weet nie eens wat ik ervoor betaald heb, mischien was uwe prijs nie hoog genoeg
4 ik heb eerlijke zaken met robbeke gedaan en is zeker een man van zijn woord, een aanrader voor iedereen

Kwertie

Legacy Member
Alles is hier idd niet voor 100% juist verlopen,
'k heb enkele opmerkingen voor elk:
- practice heeft hier niets misdaan, gewoon iets gekocht in deze thread zoals het zou moeten (daar zijn we het over eens denk ik ;) )
- siglo, je hebt gelijk om te zeggen dat dit niet kan, maar zo'n taalgebruik is nergens voor nodig he,
- robbeke: zorg ervoor dat je eerst gepraat hebt met siglo zodat hij weet wat er gaande is en waarom enzo...

in feite mag siglo een blacklist indienen tegen robbeke omdat hij de kans niet kreeg zijn product te kopen of evt hoger te bieden, als je liever niet verzendt, dan zeg je dit best in het begin van de topic dat je afhaling liever hebt dan verzending...
maar siglo, wees ook gewaarschuwd, zo'n taalgebruik mogen we hier ni toestaan...

Siglo

Legacy Member
Ik wacht al de hele week op zijn snel antwoord. Ik had een bod gedaan dat meneerke had aanvaard, en hij ging de stukken samen zoeken. Ik heb hem verschillende vriendelijke pm's gestuurd om hem te vragen hoever hij daarmee stond. Hoewel meneerke de hele tijd op het forum zit, vertikt hij het van te antwoorden, en als kers op de taart verkoopt hij hetgeen hij mij toegezegd heeft aan een ander.
Ik neem dus aan dat hij in feite gewoon te lui was om die zaken op te sturen... Had hij mij dat gewoon gezegd, dan was ik het boeltje vorig weekend al gaan halen. Maar omdat hij nooit de moeite doet om te antwoorden. Ik ben gewoon pissed off, iedere normale mens begint dan eens te vloeken. Robbeke, als ge nog eens reageert op een thread, doe het dan alleen als ge niet liever lui dan moe zijt, en als ge het wel serieus meent.

robbeke

Legacy Member
siglo mag een blacklist doen als die de thread kan laten zien , en anders wil ik verontschuldegingen ...
want staat me niets van voor dat ik dat ergens aangeboden heb .

Kwertie

Legacy Member
robbeke zei:
siglo mag een blacklist doen als die de thread kan laten zien , en anders wil ik verontschuldegingen ...
want staat me niets van voor dat ik dat ergens aangeboden heb .
Mijn oprechte excuses ;)
Het gaat om deze topic veronderstel ik:
https://www.beyondgaming.be/archive...rmhoesje-512mb-sony-stickje-32mb-stick.371186

er is idd geen enkele post gedaan door Siglo (ik veronderstelde dat dit wel zo was), dus Siglo, sorry maar robbeke heeft gelijk, het is altijd beter om een bod gepost te hebben in de thread, alles wat ge doet via PM is privé en uw bod via PM was feitelijk tegen de regels in dusja...

Siglo

Legacy Member
Kwertie zei:
Mijn oprechte excuses ;)
Het gaat om deze topic veronderstel ik:
https://www.beyondgaming.be/archive...rmhoesje-512mb-sony-stickje-32mb-stick.371186

er is idd geen enkele post gedaan door Siglo (ik veronderstelde dat dit wel zo was), dus Siglo, sorry maar robbeke heeft gelijk, het is altijd beter om een bod gepost te hebben in de thread, alles wat ge doet via PM is privé en uw bod via PM was feitelijk tegen de regels in dusja...

https://www.beyondgaming.be/archive/gezocht.51/gz-xbox-goedkope-console-werkend-of-defect.386089
reply nr 6: ik had al toegezegd op zijn aanbod van 20€

Dus het boeltje was al verkocht. Maar meneer heeft daarna niks meer van zich laten horen, dus moest ik wel verder via pm.
Dat die lafaard zich nu nog eens daarachter probeert te verstoppen, zegt genoeg.

yezzer

Legacy Member
Siglo zei:
https://www.beyondgaming.be/archive/gezocht.51/gz-xbox-goedkope-console-werkend-of-defect.386089
reply nr 6: ik had al toegezegd op zijn aanbod van 20€

Dus het boeltje was al verkocht. Maar meneer heeft daarna niks meer van zich laten horen, dus moest ik wel verder via pm.
Dat die lafaard zich nu nog eens daarachter probeert te verstoppen, zegt genoeg.

Kwertie jong, ge kunt idd niet alles in de gaten houden, dat weet ik ook wel!
Maar ik geef Siglo minstens 500% gelijk ivm het blacklisten van Robbeke: zijn xbox "wrak" waar ik ook enkele pm's voor gedaan had waren in begin als 'koek en ei' beantwoord, maar als het 'to the point' kwam, trok meneer zijn staart in, nam zelfs de moeite niet eens meer om op de pm's verder te antwoorden (noch op demijne, noch op degene van Siglo waar ik ook weet van heb nota bene en die krak over hetzelfde gingen) en deed hij verder alsof zijn neus bloedde, terwijl hij natuurlijk wél online kwam en verder gewoon nog wat andere threads startte of op inging. Een hoogst onbetrouwbaar persoontje in mijn ogen: ik heb dat zelfs als pm gemeld aan Gert1, ook iemand die op zijn vragen in een thread inging (over andere zaken, meer bepaald over een mobo) en achteraf ook geen 'kik" meer gaf.
Als het aan mij lag: niet 1x blacklisten, maar een hele resem.
Dit moest gewoon even van mijn hart, terwijl ik zelf altijd de meest mogelijke inspanningen doe om al mijn deals zo correct mogelijk af te handelen, getuige de vele mensen die reeds in het verleden al een deal met mij deden, zie de whitelist die hierom niet liegt: reeds > 20 quotes, en ik breng dat niet aan om te gaan stoefen jong, gewoon nu om Siglo ne keer bij te staan omdat ik hem helemaal steun in zijn uitspraken en uiteraard ook om de mod's erop te wijzen 'welk vlees' ze hier in de kuip hebben met dat ventje.
Ik wens verder daar geen woorden aan vuil te maken, maar ik hoop dat da ventje hier zich ten minste openlijk voor excuseert.
verder wil ik daar geen enkel woord meer aan vuil maken: ik heb mijn gedacht gezegd!
yezzer
btw: Eveneens vol lof over de persoon achter 'Siglo': correct, stipt en vriendelijk en vooral: een woord = een woord.

robbeke

Legacy Member
awel ja
zal der vrijwillig 20 aanvragen ma stopt dan mee zagen he manne
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan