Archief - Game figures

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wouthrox

Legacy Member
Ik ben een verzamelaar van Game figures , zoals je de laatste tijd wel eens bij een limed of special edition krijgt.

ik ben op zoek naar verschillende .
maar vooral die van de nieuwste driver ,
mortal kombat ( scorpion vs sub zero )
en kratos van God of war .

Ook andere figures zijn eventueel intressant.
Laat me iets weten via PM !!

Groeten

Tiber

Legacy Member
ik heb een chimera skull te koop zoals ze in gent lagen (wel eentje van sony rechtstreeks) intresse -> PM !

Sportinggboy

Legacy Member
heb nog zo een walker van red faction staan en een beeldje van alone in the dark uit de LE

Jehuty_01

Legacy Member
Heb die mortal kombat figure van de kollectors edition hier staan^^ hoeveel zou je ervoor willen geven? ruilen kan ook
Heb hier ook mr satan (hercule) en roshi met turtle van dbz staan in verpakking

wouthrox

Legacy Member
EliasAdam zei:
Jak II en Snake van MGS.

300 per statue ;)

dat zijn die grote beelden veronderstel ik aan de prijs te zien.
beetje boven mijn buget , en plaatsgebrek :d

illyake

Legacy Member
ik heb driver sf collectors edition codes ongebruikt doe het wel weg met de game samen
mss ruilen tegen een andere ps3 of xbox360 game

wouthrox

Legacy Member
illyake zei:
ik heb driver sf collectors edition codes ongebruikt doe het wel weg met de game samen
mss ruilen tegen een andere ps3 of xbox360 game

Dus het spel met het beeldje erbij ?
voor welke console ?
foto ?
vraagprijs ?

wouthrox

Legacy Member
illyake zei:
ik heb driver sf collectors edition codes ongebruikt doe het wel weg met de game samen
mss ruilen tegen een andere ps3 of xbox360 game

Dus het spel met het beeldje erbij ?
voor welke console ?
foto ?
vraagprijs ?

groeten

illyake

Legacy Member
wouthrox zei:
vind ik een beetje veel als je weet dat het 60 euro nieuw in de mediamarkt staat

40 inclu vind ik een juistere prijs.

voor wat wil je dan ruilen ?

voor een ps3 of xbox360 game zou ik willen ruilen liefst wel een recente

mvg

wouthrox

Legacy Member
illyake zei:
voor een ps3 of xbox360 game zou ik willen ruilen liefst wel een recente

mvg

zijn jammer genoeg niet veel games die k kwijt wil :d
en ik koop games meestal als ze al wat ouder zijn .
als je een lijstje hebt welke games je intressant lijken ?

illyake

Legacy Member
wouthrox zei:
zijn jammer genoeg niet veel games die k kwijt wil :d
en ik koop games meestal als ze al wat ouder zijn .
als je een lijstje hebt welke games je intressant lijken ?

dit is zo wat hetgeen ik zoek

Ps3

Lord of the rings war of the north collectors edition
Call of duty MW3
Wrc 2
Two Worlds II Velvet GOTY Edition
Pes 2012

Xbox360

Forza Motorsport 4 limited edition
Gears of war 3 collectors edition
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan