Archief - een lening

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thomas120

Legacy Member
ok, ik ben dus op zoek naar een persoon die me 60 euro kan lenen
wil afspreken ergens op het antwerpse, uiteraard zalk wel voor een borg zorge van die waarde + mijn pas

ik zal een bedrag van 100 euro terug betalen (klinkt mss dom, maar wie gaat me een lening geven als het niet opbrengt!)

de rede? ik kan een gsm kopen voor 100 euro, en hem doorverkopen voor een 160 euro, this eigelijk dat ik geld nodig heb, daarom wil ik dit doen

ik hoop dat ik iemand vind die met mij wil afspreken, en mij kan vertrouwen (is belangrijk voor zo'n dinge..)

Innerlife

Legacy Member
vraag dat toch aan een vriend(in), of aan uw ouders.. ik denk niet dat iemand op dit forum dit zaakje ziet zitten, ook al kan hij 40 euro verdienen..

mja..

mvg

R-evolution™'

Legacy Member
zeg tege de koper dat hij de helft fzo op voorhand moet betalen ...

No Fun At All

Legacy Member
ik zou het wel willen/kunnen doen maar zijt gij wel zeker dat ge die gsm verkocht krijgt, want alsda nie het geval is kan ik op mijn kin kloppe nvoor da geld

No Fun At All

Legacy Member
haha
nene

doe dat maar hier

het klinkt nu al louche :p

Thomas120

Legacy Member
ok cava
de koper hebbek al, this eigelijk ne maat van mij op mn school

kwil wel afspreken nu in brasschaat, kan hier de bus pakke een paar meter verder!
kwil mn pas wel geven, dan hebde mn adres... natuurlijk kunne we persoonlijk verder praten, zo kank u mss beter overtuigen dak niemand wil afrippen :p

of moete iet anders hebbe, zegt ma he

No Fun At All

Legacy Member
wat ik niet snap aan de zaak

gij koopt een gsm ( nieuw i presume ) voor 100 en verkooptem voor 160

waarom koopt die gast die nie zelf voor 100

plus , ik ben niks me uwe pas want ge kunt gewoon gaan zegge ndaggem verloren hebt bij de flikke nen dan is da pgelost
ik heb nisk aan u adres want dan kommek daar bellen en zegde ik ken u niet laat mij met rust

edit : wa is uwe volledige naam en waar precies woont gij

Thomas120

Legacy Member
mn maxtor hd van 120GB zal ik geven, ge geeft die pas terug alsk heb afbetaalt
anders spreken we nu ergens af, ik kom met de hard drive, en dan spreken we daar verder af?

No Fun At All

Legacy Member
mja ik heb nu eigenlijk niet echt veel tijd :p
waar woonde gij percies

No Fun At All

Legacy Member
erm nee nie echt :p

plus ik ben nog nie zeker offek wel wil he man ;)

oe lang zou ik moeten wachten op da geld

oe oud zijt gij

zo van die dingen

Thomas120

Legacy Member
maar ik wil het nu regelen, anders zoek ik wel een andere oplossing
de vrijdag zouk het dan terugbetalen
ik ben in maart 18
maar ik wil wel met u praten, zo op een forum gaat da ni zo vlot snapte

Gert1

Legacy Member
kvin da toch wel duur zu...een hdd van 120 gig voor 60€

voor 80€ kunde 1 van 200 gig kope :lol: :p

No Fun At All

Legacy Member
hij geeft zen 120hd en 512 mb ram latje als waarborg , plus ik heb de gsm nummer van zen vader , die van hem , zen adres en , sja , zen 'woord' :p

eens zien of ik hier de bal missla of niet :p

No Fun At All

Legacy Member
net de 'transactie' gedaan
zagger mij wel nen te vertrouwen kerel uit zodus

we zien wel

keep u all posted :p

No Fun At All

Legacy Member
geld terug gekregen + 30€ en 512 mb ram latje

bij deze , thomas120 is te vertrouwen :)

nTFs

Legacy Member
Hoe fout zijde bezig as ge op een forum naar een lening komt vragen ?
Iemand uit uw nabije omgeving kan je wrs direct helpen, ouders bv.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan