Binnenkort als mijn nieuwe fileserver klaar is heb ik er zo een op overschot... Ik weet alleen niet of het een "v2" is: hoe kan ik het verschil zien met een v1? Wat geef je er voor?
In mijn case zit de cross flow fan, er staan wieltjes onder, 3x 4-in-3-module er bij en side, top en back fans zitten er ook in. Completer kan moeilijk denk ik
