Archief - Commodore 64 behuizing + keyboard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mulle

Legacy Member
Hey,


Ik ben nog op zoek naar de Commodore 64. Het toestel mag defect of er mag hardware ontbreken. Wat ik zeker nodig heb is de behuizing en het keyboard incl. de connector.

Een compleet toestel is ook altijd welkom.

Indien andere commodore 64 componenten zijn ook welkom.


Mvg,
Tom

FraggoN

Legacy Member
Een keyboard heb ik zo nog liggen in de kelder, hij is dikker dan mijn monitor lol

Mulle

Legacy Member
FraggoN zei:
Een keyboard heb ik zo nog liggen in de kelder, hij is dikker dan mijn monitor lol

Wat vraagt u ervoor en heeft u soms de mogelijkheid om een foto te nemen?

Alvast bedankt.

FraggoN

Legacy Member
Was morgen van plan om mijn kelder eens op te kuisen (want er staat enorm veel brol in de gang zoals 3 fietsen bijvoorbeeld dus kan ik er niet makkelijk passeren), zal het morgen doen.

Mulle

Legacy Member
FraggoN zei:
Was morgen van plan om mijn kelder eens op te kuisen (want er staat enorm veel brol in de gang zoals 3 fietsen bijvoorbeeld dus kan ik er niet makkelijk passeren), zal het morgen doen.

Geen probleem hoor. Dank u voor deze moeite te doen.

syrier

Legacy Member
zal van alles een foto nemen, ( zal wel int weekend zijn) tligt bij mijn ouders.
ik heb zelf geen gedacht van hoeveel zo iets zou kosten.


* commodore zelf
* toestenbord
* joystick
* cassette speler
* voeding
* kabels

Mulle

Legacy Member
syrier zei:
zal van alles een foto nemen, ( zal wel int weekend zijn) tligt bij mijn ouders.
ik heb zelf geen gedacht van hoeveel zo iets zou kosten.


* commodore zelf
* toestenbord
* joystick
* cassette speler
* voeding
* kabels

Heb zeker interesse voor alles. Van prijzen weet ik ook niet zoveel af. Heb eens gegoogeld en denk iets rond de €50 afgehaald (als dat kan in Waregem of omstreek volgens je profiel).

syrier

Legacy Member
ai,
men ouders hadden aan begin van de zomer de zolder opgeruimd.
Heb zelf geen commodore gevonden. :(
zelf men gameboy en sega zijn ook verdwijnen,
kga u niet meer kunnen helpen,

Mulle

Legacy Member
syrier zei:
ai,
men ouders hadden aan begin van de zomer de zolder opgeruimd.
Heb zelf geen commodore gevonden. :(
zelf men gameboy en sega zijn ook verdwijnen,
kga u niet meer kunnen helpen,

Spijtig maar niet veel aan te doen. Iemand anders die wel kan helpen :)?

XerberuZ

Legacy Member
peis dak er ook nog wel een volledige set heb liggen ( op zolder bij ouders ) nog een 128 ook als ik me vergis

Mulle

Legacy Member
Up,

Nog iemand iets liggen? Leuk dat er enkele reageren, maar dan niets meer zeggen ;). Joysticks zijn ook altijd welkom.

Che Guevara

Legacy Member
Nog iets gevonden op zolder
Geen idee van werking

harehyza.jpg


Da alles wat er van is


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Mulle

Legacy Member
Che Guevara zei:
Nog iets gevonden op zolder
Geen idee van werking

harehyza.jpg


Da alles wat er van is


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Dat is perfect. Juist wat ik zoek. Is geen probleem als deze defect is. Hoeveel vraag je er ervoor? Mogelijkheid om te verzenden via kiala?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan