Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op tones is er 1tje met car audio op dit ogenblikNonDotZer0 zei:upz .. . .. . .. ....



stephkuh zei:ik heb hier nog 2 speakers liggen
2X 150W
3 weg
4ohm
50€ en ze zijn van u
tzijn er van pioneer
zijn van formaat 6:9
greetz
pics: http://home.euphonynet.be/frekuh/
duploxxx zei:ik heb nog boxen en versterkers liggen nieuw nooit gebruikt.
merk is gelhard en interconti. zal het deze avond effe neerpennen.
duploxxx
stephkuh zei:coaxial three way
TS-A6956
150W rms
4 ohm
wegen zo'n 280gram het stuk
greetz
stephkuh zei:mijn subwoofers mss
greetz staan ook op de site![]()
of..?NoizeSuppressor zei:Ik heb een pioneer versterker waar ik met boxen van 2x 220 watt op speelde vanchter.
Werkt prima uiteraard. Als je interesse hebt zal ik een fotootje nemen. 30 euro en hij is van u. Is 2.5j oud, maar heb in mijn huidige auto een versterker van Harman Kardon die er standaard in zat...