XYRIS
Legacy Member
Hallo,
zijn er mensen die deze hebben liggen en er niets mee kunnen doen?
Ik heb mij wat gekocht, super oud, en werkt dus met 6-D battijeren
Nu denk ik niet dat dit nog veel gebruikt word in toestellen tegenwoordig (buiten dikke zaklamp ofzo)
dus shoot, liefst oplaadbare of nieuwe indien niet oplaadbaar
zijn er mensen die deze hebben liggen en er niets mee kunnen doen?
Ik heb mij wat gekocht, super oud, en werkt dus met 6-D battijeren

Nu denk ik niet dat dit nog veel gebruikt word in toestellen tegenwoordig (buiten dikke zaklamp ofzo)
dus shoot, liefst oplaadbare of nieuwe indien niet oplaadbaar
