Archief - Basic pc-ke

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schep

Legacy Member
Ik zoek voor een kennis een basis pc-ke, met ook toetsenbord, muis & scherm (compleet dus ;))

Veel moet da nie kunnen, wa tekstverwerking, surfen etc. maar liefst toch nog een iets recentere pc.

Vereiste: liefst in de provincie antwerpen en fatsoenlijk geprijsd.

Stel maar iets voor, en vermeld ook je richtprijs aub.

Insaniacx

Legacy Member
Waarom niet gewoon een nieuwe pc? Kost niet zoveel meer hoor:

Standaard Toetsenbord PS/2 1 € 6
Logitech Optical Wheelmouse(PS2+USB) 1 € 14
Aopen QF50C Black P4/AMD ATX Midi Tower 300W Air-guide 1.1 1 € 51
Neovo F417 Black 12ms 1 € 229.96
Elixir original (BrandonBrand) 512Mb PC3200 1 € 46.96
NEC 16X DVD -/+rw Dual Layer ND3540 1 € 43
Maxtor 80GB Sata 7200rpm 1 € 56.84
MSI K8MM-V 1 € 54.51
AMD Sempron64 2800+ Boxed Sckt754 1 € 71.02

=> 575€ met TFT, 463€ met een CRT (nog zo'n dikke bak)

josuwa

Legacy Member
waar is u grafische kaart?? die mode onboard zette dan... wel nikske game dan hoor

Insaniacx

Legacy Member
josuwa zei:
waar is u grafische kaart?? die mode onboard zette dan... wel nikske game dan hoor

Hij zegt basic stuff zoals surfen en tekstverwerking daar hebde geen aparte videokaart voor nodig. Je kan er later altijd een 6600 of 6800 nog inprikken als je wil.

n0sTRa

Legacy Member
kheb een:

AMD 1700+
MSI K7T Turbo2
2*256 + 1*128 sdr
Geforce2 mx 200
Aopen 300w voeding
cd-rw
muis + keyboard

had nog aan een 200euro gedacht

n.t

Legacy Member
dan denkt ge toch te veel zenne :)
een 120 a 150 is ne goeie prijs voor die pc, ZEKER geen 200

hell_side

Legacy Member
idd nostra. heb voro 200 euro 2 maand geleden een amd 2100 systeem met geforce 4 gekocht dusjah

schep

Legacy Member
thx alvast voor de replies, zo'n systeem als nostra is perfect eigenlijk, maar spijtig genoeg wel beetje uit de richting, en 't zijn drukke tijden dezer dagen, anders zou ik wel afkomen.
Ik ga nog ff wachten op mogelijke antwoorden, en anders ga ik mss zelf een config in elkaar steken, valt idd nog binnen 't budget
graka is idd nie nodig, de enige game da er op gespeeld gaat worden is patience ofzo;)

piotke

Legacy Member
Ik heb hier:

* Design case - ZONDER PSU
* ZONDER RAM
* XP2200+
* Zalma CPU cooler
* Aopen ak77 333 mainboard
* Seagete 40 gig of maxtor 80 gig
* DVD rom
* TNT2 of FX5200

Wat je nog nodig hebt is een voeding en ram.

Richtprijzen:
Mobo + cpu + cooler: 70 eur
case: 30 eur
40 gig: 30 euro; 80 gig 40 euro
DVD: 15 euro
tnt2: 5 euro / FX5200 30 euro

Goedkoopste, zonder PSU en voeding wel: 120 euro, nieuwe voeding is 15 euro, nieuw 256 ddr is 25 euro, laatste zijn indicatief.

schep

Legacy Member
Piotr, de kans is groot da ik binnenkort eens langskom ;)
Kga 't even laten weten, maar de kans is zeer groot da ze hem neemt, wrs de 80 gig, graka weet ik nog niet.
Ik stuur morgen wel een mailtje, moet dit weekend veel werken, maar stuur tussendoor wel een mailtje.

josuwa

Legacy Member
Insaniacx zei:
Hij zegt basic stuff zoals surfen en tekstverwerking daar hebde geen aparte videokaart voor nodig. Je kan er later altijd een 6600 of 6800 nog inprikken als je wil.
das waar... maar ik bedoel er moet toch EEN grafische kaart aanwezig zijn onboard , of niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan